Gå til innhold

Hva synes dere om norske Grand Prix finalen i går?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En av mine favoritter vant. Selv om jeg er fornøyd så synes jeg at det burde være omstemme pga feil under stemminga. Men sangen som vant er kjempefin. 

 

 

Anonymkode: f4296...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av mine favoritter vant. Selv om jeg er fornøyd så synes jeg at det burde være omstemme pga feil under stemminga. Men sangen som vant er kjempefin. 

Anonymkode: f4296...6d6

Så det ikke ettersom jentungen ikke var her, så guttungen og jeg satt og spilte brettspill og kortspill store deler av kvelden. :) Har ikke hørt alle sangene, men av de jeg hørte var det kun en jeg egentlig likte (jeg har ikke hørt den som vant!), synes det var mye dårlig i år. Og med det stemmekaoset som ble så er jeg like glad med at jeg ikke så det. At de ikke skjønte at det ville bli overbelastning på systemet med disse emojiene er litt rart, det var jo kapasitetsproblemer i delfinalene også. Men heldigvis var det ingen stemmere som tapte penger på det da, man kunne vel kun stemme via nrk sine sider også i finalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var der 😃

Anonymkode: 95d92...a5d

Så gøy 😊👍. Synes showet var fantastisk. Eneste minuset var dette med stemningen.... 

Anonymkode: f4296...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har mye med musikksmak å gjøre tror jeg. Personlig synes jeg at vinnerlåten var fin. Veldig flott sangstemme. Egentlig synes jeg nivået på sangene i år var bra. Kristin som ble nummer to tror jeg kanskje hadde kommet lengre i den internasjonale finalen. Men som sagt , smak og behag. Trasig med « stemmeklusset». Mest fordi det skaper mye spekulasjoner fra de som ikke vant og de som ikke var fornøyd med vinneren. 

Anonymkode: 24ffa...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy 😊👍. Synes showet var fantastisk. Eneste minuset var dette med stemningen.... 

Anonymkode: f4296...6d6

Det var enda bedre live 😃 og skikkelig bra stemning.

Anonymkode: 95d92...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dritten er utgått på dato for lenge siden.  På tide å legge ned, 60 år holder lenge.

Når det er sagt, så var det bra Ulrikke vant, som en kompesasjon for det forsmedelige tapet  i Stjernekamp. Tapte på målstreken for en joike-same med like mye sceneutstråling som en tom melkekartong.

Anonymkode: e74f8...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist at det ble slik. Har vondt av de artistene som har lagt ned så mye arbeid til ingen nytte. Kan mene hva man vil om MGP sirkuset men dette var bare leit og ikke minst flaut

Anonymkode: 1a682...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...