Gå til innhold

Hvor mange telefonkontakter har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange kontakter har du lagret på telefonen din hvis du ser bortifra familie og offentlige etater?

Anonymkode: 50013...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange kontakter har du lagret på telefonen din hvis du ser bortifra familie og offentlige etater?

Anonymkode: 50013...1b1

Altfor mange, bør ta en skikkelig opprydning. Mye jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange kontakter har du lagret på telefonen din hvis du ser bortifra familie og offentlige etater?

Anonymkode: 50013...1b1

Noen få venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange kontakter har du lagret på telefonen din hvis du ser bortifra familie og offentlige etater?

Anonymkode: 50013...1b1

53, men storparten er kolleger og folk jeg ikke har kontakt med lenger. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det aner jeg ikke og har ikke tenkt å telle.  

Anonymkode: 2c54d...131

Er du alltid like blid?

Anonymkode: e13af...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du alltid like blid?

Anonymkode: e13af...e48

Ja som regel er jeg det.  Jeg får ofte høre hvor flink jeg er til å smile og at jeg stråler.

Anonymkode: 2c54d...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 0 venner og 0 kollegaer fordi jeg er alvorlig psykisk syk og har vært det hele livet.

Anonymkode: 50013...1b1

Jeg tror jeg har en alvorlig lidelse selv, men dette på tross klarer jeg å opprettholde et normalt liv takket være dissosiative evner. Alvorlighet på psykisk lidelse avgjøres ikke utelukkende på antall venner og kollegaer. Jeg har 287 kontakter totalt i kontaktlisten min. Av disse er ca. 167 private kontakter, men mulig jeg telte feil pga. konsentrasjonssvikt. "Privat" er et vidt begrep da de aller fleste er kollegaer og styrekollegaer som egentlig ikke kjenner meg. Av disse kan 4-5 personer kalles gode venner.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Eva Sofie skrev:

Jeg tror jeg har en alvorlig lidelse selv, men dette på tross klarer jeg å opprettholde et normalt liv takket være dissosiative evner. Alvorlighet på psykisk lidelse avgjøres ikke utelukkende på antall venner og kollegaer. Jeg har 287 kontakter totalt i kontaktlisten min. Av disse er ca. 167 private kontakter, men mulig jeg telte feil pga. konsentrasjonssvikt. "Privat" er et vidt begrep da de aller fleste er kollegaer og styrekollegaer som egentlig ikke kjenner meg. Av disse kan 4-5 personer kalles gode venner.

Greit nok å ha en diagnose som er alvorlig på papiret, men det finnes forskjellige alvorlighetsgrader og bare fordi du har en alvorlig diagnose så betyr ikke det at du er alvorlig syk. En bipolar person kan f.eks medisineres og personen går dermed ikke rundt i alvorlig depresjon eller psykose hele tiden.

Jeg har vært alvorlig syk hele livet og har aldri hatt muligheten til å skaffe meg kontakter. Jeg har aldri vært i stand til å ha en jobb slik som du har pga at jeg er alvorlig syk, jeg har heller ikke venner.

Anonymkode: 50013...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok å ha en diagnose som er alvorlig på papiret, men det finnes forskjellige alvorlighetsgrader og bare fordi du har en alvorlig diagnose så betyr ikke det at du er alvorlig syk. En bipolar person kan f.eks medisineres og personen går dermed ikke rundt i alvorlig depresjon eller psykose hele tiden.

Jeg har vært alvorlig syk hele livet og har aldri hatt muligheten til å skaffe meg kontakter. Jeg har aldri vært i stand til å ha en jobb slik som du har pga at jeg er alvorlig syk, jeg har heller ikke venner.

Anonymkode: 50013...1b1

Jo, men det er ingen fulltidsjobb og akkurat nå klarer jeg ikke å stå i jobben eller ha den aktive hverdagen jeg ønsker fordi jeg ikke klarer å ta til meg tilstrekkelig næring, noe psykologen min mener skyldes psykiske årsaker. Jeg jobber faktisk bare 6-8 uker i året og har en uføretrygd i bunnen, men den jobben betyr utrolig mye for meg. Jeg hadde aldri klart et normalt arbeidsliv og kommer trolig ikke til å klare det selv om jeg har mine ønsker og drømmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...