Gå til innhold

Alle andre har et liv :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke særlig gøy å se alle andre velfungerende folk som har både hus, bil, barn og kjærring. Jeg kan ikke få familie noen gang, ikke vil det være forsvarlig av meg å få barn heller siden jeg er så alvorlig psykisk syk heller.

 

Anonymkode: 9fea8...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være psykisk syk gjør ting mer vanskelig, ingen tvil om det. Men man velger egentlig selv hva man ønsker å definere som "et liv". Noen føler kanskje de har et liv så lenge de har mat i kjøleskapet. Noen føler kanskje at de må til syden 4 ganger i året, og ha "kjærring", barn og stasjonsvogn, for å ha et liv. Noen vil definere mitt liv som "ikke et liv", andre igjen vil definere det som et "bra liv". Det kommer helt an på hvem man spør. Så en ganske enkel måte å skaffe seg et liv på, er å begynne å definere det livet man har som "et liv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...