Gå til innhold

Skal, skal ikke på legevakta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er usikker, har det ikke noe bra med meg selv. Jævla deprimert og ser ikke noe vits i å leve for meg. Ingen kommer til å savne meg heller for jeg har verken familie eller venner...

Men skal jeg gidde dra på legevakta? Eller kanskje jeg skal vente? Hmm

Anonymkode: fd3f2...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg orke ta opp kampen. Å dra på 2 "overbevisningsrunder" hos 2 forskjellige leger som vil alt annet enn å innlegge meg? Sitte der i 1*3 timer sammenlagt å overbevise. 

Gidder man det da? Hmm

Anonymkode: fd3f2...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er usikker, har det ikke noe bra med meg selv. Jævla deprimert og ser ikke noe vits i å leve for meg. Ingen kommer til å savne meg heller for jeg har verken familie eller venner...

Men skal jeg gidde dra på legevakta? Eller kanskje jeg skal vente? Hmm

Anonymkode: fd3f2...1f2

Det er vanskelig over nett å vurdere hvor deprimert du er, og om det er best at du oppsøker legevakta nå. Hvis du er akutt suicidal oppsøker du legevakta. Du har sikkert vært deprimert før og vet hvilke tiltak som fungerer best for deg for å bli bedre. Du har en fastlege også og kanskje en annen behandler? Er du i tvil, og må ha tiltak nå, drar du på legevakta. Ikke finn på noe dumt, det fins løsninger og det kommer til å bli bedre. Klem 

Anonymkode: 14652...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...