Gå til innhold

Til kvinner og menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner: Hva slags truse går du med til vanlig? String, tanga, boxer, mini, midi, eller maxi?

Menn: Hvor ofte drar du laksen, marinerer sardinen, har date med salamien, napper løken, eller koser deg med party-pølsa?

Anonymkode: 6ce9c...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner: Hva slags truse går du med til vanlig? String, tanga, boxer, mini, midi, eller maxi?

Menn: Hvor ofte drar du laksen, marinerer sardinen, har date med salamien, napper løken, eller koser deg med party-pølsa?

Anonymkode: 6ce9c...aed

Det er vinterferie ja. 

Anonymkode: 4cb02...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn: Hvor ofte drar du laksen, marinerer sardinen, har date med salamien, napper løken, eller koser deg med party-pølsa?

Jøss, du klarte faktisk å få munnvikene mine til å dra seg noe oppover😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Menn: Hvor ofte drar du laksen, marinerer sardinen, har date med salamien, napper løken, eller koser deg med party-pølsa?

Anonymkode: 6ce9c...aed

Fisker veldig sjelden. Bor langt fra lakseelv. Sardiner liker jeg ikke. Salami er det for mye hvitløk i, løk kjøper jeg sprøstekt bare. En party pølse kjøper jeg av og til på narvesen. Foretrekker bacon/ostepølse.

Anonymkode: 909f1...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...