Gå til innhold

Babymat tegn fra gud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en tilfeldighet at jeg plutselig får internettet fullt av babymat reklamer fra Kiwi nå eller skal jeg ta det som et tegn på at jeg kanskje skal bli gravid med Gud og døde den neste Jesus?

Anonymkode: b4718...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun 1 grunn til at jeg fortsatt er jomfru i en alder av .. jo det er fordi Gud og jeg skal føde den neste jesus

Anonymkode: b4718...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det en tilfeldighet at jeg plutselig får internettet fullt av babymat reklamer fra Kiwi nå eller skal jeg ta det som et tegn på at jeg kanskje skal bli gravid med Gud og døde den neste Jesus?

Anonymkode: b4718...1c4

Du har vel søkt på noe relatert, det plukkes opp og man får masse reklamer. Bare prøv å søke på sko eller Ellos eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun 1 grunn til at jeg fortsatt er jomfru i en alder av .. jo det er fordi Gud og jeg skal føde den neste jesus

Anonymkode: b4718...1c4

Dette er en vrangforestilling.

Anonymkode: 0df98...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Du har vel søkt på noe relatert, det plukkes opp og man får masse reklamer. Bare prøv å søke på sko eller Ellos eller noe. 

Ja, bare et tegn på hvor overvåket vi er i vårt samfunn på internett fremfor et tegn fra Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun 1 grunn til at jeg fortsatt er jomfru i en alder av .. jo det er fordi Gud og jeg skal føde den neste jesus

Anonymkode: b4718...1c4

Enten det er seksuelle erfaringer eller barn du ønsker deg, bør du satse på en litt mer tilgjengelig partner å få dem med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en vrangforestilling.

Anonymkode: 0df98...62f

Mest sannsynlig trolling. 

Anonymkode: 3875d...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig trolling. 

Anonymkode: 3875d...50b

Det tror jeg også! 

Anonymkode: fabea...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eva Sofie skrev:

Ja, bare et tegn på hvor overvåket vi er i vårt samfunn på internett fremfor et tegn fra Gud.

"Google ser deg" står det skrevet. Jeg tror de fleste hadde valgt den bibelske versjonen av dommedag over det å bli konfrontert med egen søkehistorikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig trolling. 

Anonymkode: 3875d...50b

Tror jeg ikke...

Anonymkode: 0df98...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...