Gå til innhold

Spm om hormonspiral! Håper på svar..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt spiralen i meg i 3år nå. Men for første gang viser ikke mensen seg. Det er over en mbd siden og har alltid hatt spor av den. Har murringer i magen og det virker som den skal komme uten at den kommer. Kan jeg være gravid? 

Er spiralen ugunstig ift kreft? Får man fortsatt eggløsning? Kvinne31

Anonymkode: 36733...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt spiralen i meg i 3år nå. Men for første gang viser ikke mensen seg. Det er over en mbd siden og har alltid hatt spor av den. Har murringer i magen og det virker som den skal komme uten at den kommer. Kan jeg være gravid? 

Er spiralen ugunstig ift kreft? Får man fortsatt eggløsning? Kvinne31

Anonymkode: 36733...2fb

Ta en test så får du svar på om du er gravid eller ikke. Det er dessverre ikke noen gynekolog som svarer her inne lenger. Hormonspiralen hindrer etterhvert eggløsning står det på nhi.no og etterhvert er det også vanlig at blødningene forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...