Gå til innhold

Zoloft


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på zoloft, og la merke til hvor utrolig lang bivirkningslisten var. Er det virkelig «trygt» å bruke zoloft? 

Anonymkode: 353c3...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal begynne på zoloft, og la merke til hvor utrolig lang bivirkningslisten var. Er det virkelig «trygt» å bruke zoloft? 

Anonymkode: 353c3...88a

Bivirknings listen er lang på masse medisiner. De er nødt til å legge de ved, hvis det er en mulighet for at det et en bivirkning. 

Anonymkode: 3dabb...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bivirknings listen er lang på masse medisiner. De er nødt til å legge de ved, hvis det er en mulighet for at det et en bivirkning. 

Anonymkode: 3dabb...356

Joda, men zoloft har mye flere potensielle bivirkninger enn alle andre antidepressiva jeg har hørt om. 

Anonymkode: 353c3...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men zoloft har mye flere potensielle bivirkninger enn alle andre antidepressiva jeg har hørt om. 

Anonymkode: 353c3...88a

Det er mulig. Personlig var zoloft den som hadde mest overkommelig bivirkninger, men det varierer vel fra person til person.

Anonymkode: 3dabb...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for øvrig brukt fluoksetin, og opplevde ingen bivirknger, ikke engang i starten, men jeg ble ikke mindre deprimert heller. Har også brukt remeron, og fikk heller ingen bivirknger av den. Det samme gjelder for zyprexa (utenom trøtthet i begynnelsen) og lamictal. Kan være at jeg fikk bivirknger, men jeg merket i hvert fall ikke noe til dem i så fall. 

Anonymkode: 353c3...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er mulig. Personlig var zoloft den som hadde mest overkommelig bivirkninger, men det varierer vel fra person til person.

Anonymkode: 3dabb...356

Ja, men listen var ganske avskrekkende for å si det slik.

Anonymkode: 353c3...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, kupton skrev:

Så langt har det gått meget bra for noen millioner som har brukt det, men en vet jo aldri med den neste - f.eks. deg.

Er det mindre sannsynlig at jeg opplever mindre bivirkninger når jeg ikke har opplevd bivirknger av SSRI tidligere?

Anonymkode: 353c3...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det mindre sannsynlig at jeg opplever mindre bivirkninger når jeg ikke har opplevd bivirknger av SSRI tidligere?

Anonymkode: 353c3...88a

Opplever bivirkninger skulle det selvfølgelig stå.

Anonymkode: 353c3...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 11.09, AnonymBruker skrev:

Jeg skal begynne på zoloft, og la merke til hvor utrolig lang bivirkningslisten var. Er det virkelig «trygt» å bruke zoloft? 

Anonymkode: 353c3...88a

Ikke alle bivirkninger er farlige. Mange kan en leve med. Og så er det jo også lista opp svært sjeldne bivirkninger

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...