Gå til innhold

Negative symptomer.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Er det flere her som har negative symptomer? Føler meg så treg og lat og alt er tungt,var ute og gikk litt i solen med en sykepleier i dag. Men det var tungt,men godt å kjenne solen varme. Og jeg vet noen sier at man får energi av å bruke energi, men det gjelder ikke meg. Å gå på trening er et ork for tiden selv om jeg er kjapp,vet ikke om jeg orker i morgen. Var ikke i går heller,har jo gått noen måneder nå...da burde jeg vel fått mer energi hvis det var tilfellet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare mener det er ikke alltid medisin og mosjon hjelper, ikke for alle...så enkelt er det nok ikke :) 

Jeg blir ikke bedre av å trene eller får mer energi av det, men det betyr ikke at det ikke er helsefremmende. 

Jeg forventer heller ikke å bli BRA av medisinene mine, men jeg tar de for å unngå forverring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Jeg blir ikke bedre av å trene eller får mer energi av det, men det betyr ikke at det ikke er helsefremmende. 

Jeg forventer heller ikke å bli BRA av medisinene mine, men jeg tar de for å unngå forverring. :)

Akkurat. Det er nok helsefremmende å trene for kroppen selv om jeg ikke blir bedre her og, men merker ikke noe til det. Da blir jeg enda mer tiltaksløs. 

Nei blir ikke helt bra av medisiner jeg heller,ble enig i dag om å ta 75 mg neste gang men har nå ombestemt meg. Det blir 50 mg neste gang,kanskje medisinen og gjør meg tiltaksløs tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Er det flere her som har negative symptomer? Føler meg så treg og lat og alt er tungt,var ute og gikk litt i solen med en sykepleier i dag. Men det var tungt,men godt å kjenne solen varme. Og jeg vet noen sier at man får energi av å bruke energi, men det gjelder ikke meg. Å gå på trening er et ork for tiden selv om jeg er kjapp,vet ikke om jeg orker i morgen. Var ikke i går heller,har jo gått noen måneder nå...da burde jeg vel fått mer energi hvis det var tilfellet? 

Selvfølgelig er det tungt og et ork å røre på seg når du vanligvis ikke rører på deg. 

Dette har blitt tatt opp av deg x-antall ganger på de årene jeg har vært her inne på forumet. Hva med å blå tilbake å lese tidligere innlegg. Det står sånn ca. det samme og du har fått veldig mange svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Akkurat. Det er nok helsefremmende å trene for kroppen selv om jeg ikke blir bedre her og, men merker ikke noe til det. Da blir jeg enda mer tiltaksløs. 

Nei blir ikke helt bra av medisiner jeg heller,ble enig i dag om å ta 75 mg neste gang men har nå ombestemt meg. Det blir 50 mg neste gang,kanskje medisinen og gjør meg tiltaksløs tenker jeg. 

Jeg tenker du sliter deg selv ut mentalt av å hele tiden gruble på om du skal trene og om du skal ta medisiner. Det alene kan føre til at du blir mer tiltaksløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fionys skrev:

Selvfølgelig er det tungt og et ork å røre på seg når du vanligvis ikke rører på deg. 

Dette har blitt tatt opp av deg x-antall ganger på de årene jeg har vært her inne på forumet. Hva med å blå tilbake å lese tidligere innlegg. Det står sånn ca. det samme og du har fått veldig mange svar.

Har rørt på meg to dager i uken i flere måneder + turer med sykepleier hver 14 dag. Teller ikke det? 

Får ikke til å søke på gamle innlegg jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glitter skrev:

Jeg tenker du sliter deg selv ut mentalt av å hele tiden gruble på om du skal trene og om du skal ta medisiner. Det alene kan føre til at du blir mer tiltaksløs. 

Det er jo bare sånn jeg er. Dessuten er det familiære påkjenninger for tiden. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har rørt på meg to dager i uken i flere måneder + turer med sykepleier hver 14 dag. Teller ikke det? 

Får ikke til å søke på gamle innlegg jeg. 

Jo det teller selvfølgelig.

Det er dumt at ikke du får søke på gamle innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Når jeg skal søke på noe kommer det alltid Error, lurer på hvorfor det? Gjør det det hos dere andre og? 

Ja, veldig ofte. Sånn har det vært veldig lenge. Merkelig de ikke kan klare å fikse dette.

Anonymkode: 85088...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig ofte. Sånn har det vært veldig lenge. Merkelig de ikke kan klare å fikse dette.

Anonymkode: 85088...7ab

Ja det er merkelig at de ikke fikser det da, må jo kunne gå an å søke her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, adhoc skrev:

Mine innlegg ligger under "Mine innlegg" når jeg trykker på de tre strekene øverst til høyre. Gjør ikke dine det? 

Det må jeg prøve på, men det kommer vel bare opp nye innlegg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, adhoc skrev:

Det vet jeg dessverre ikke, glemte mailkontoen brukernavnet mitt var tilknyttet og opprettet derfor ny konto i august. 

Ok. Men takk, gikk an å gå bakover men det tok lang tid. Rart man ikke bare kan søke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men takk, gikk an å gå bakover men det tok lang tid. Rart man ikke bare kan søke. 

En analog dagbok er enkel i bruk. Det er bare å bla bakover for å finne eldre innlegg.

Den er i tillegg langt bedre mtp. personvernet ditt. Du legger tross alt ut store mengder med sensitive helseopplysninger og annen ømtålig informasjon om både deg selv og andre på et åpent nettforum, noe man bør være ytterst forsiktig med. Det er lettere å passe på en fysisk dagbok enn å styre Internettet. 

Anonymkode: 53c9d...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En analog dagbok er enkel i bruk. Det er bare å bla bakover for å finne eldre innlegg.

Den er i tillegg langt bedre mtp. personvernet ditt. Du legger tross alt ut store mengder med sensitive helseopplysninger og annen ømtålig informasjon om både deg selv og andre på et åpent nettforum, noe man bør være ytterst forsiktig med. Det er lettere å passe på en fysisk dagbok enn å styre Internettet. 

Anonymkode: 53c9d...3e7

Ja det er sant, og jeg burde ikke legge ut alt mulig. Det har du vel rett i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant, og jeg burde ikke legge ut alt mulig. Det har du vel rett i. 

"En gang på Internett, alltid på Internett" 

Anonymkode: 53c9d...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"En gang på Internett, alltid på Internett" 

Anonymkode: 53c9d...3e7

Ja det blir vel værende her, sønnen min fant meg jo her på dol. Jeg hadde skrevet om han og broren for mange år siden, litt skummelt er det jo 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...