Gå til innhold

Hvorfor lever du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg ufrivillig ble født inn i denne verdenen. Hadde jeg fått velge, hadde jeg sagt nei takk. 

Anonymkode: 3d624...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Ofte, sånn som nå skulle jeg ønske jeg ikke gjorde det. Men men...

Hele verden er som kull. Finner ikke glede i noe jeg gjør. Alt handler bare om avledning, virkelighetsflukt og å holde ut. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så lever jeg fordi jeg ønsker det selv og pga datteren min, men for ikke lenge siden så levde jeg kun pga min datter. Og sånn går det opp og ned, men heldigvis mest opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ufrivillig ble født inn i denne verdenen. Hadde jeg fått velge, hadde jeg sagt nei takk. 

Anonymkode: 3d624...857

 

Jeg tenkte slik som deg da jeg var 15 år og nesten 20 år fremover av livet mitt. Nå lever jeg fordi jeg ser på det som meningsfullt og jeg ønsker å se og være med på fortsettelsen. Jeg lever for meg selv og fremtiden min. Jeg ønsker å komme fremover i terapi og en dag håper jeg at jeg kan si at jeg er frisk, men jeg vet ikke. Livet har på mange områder lært meg at jeg må forsøke å se mulighetene fremfor begrensningene. Jeg får det fint til når det gjelder fysiske utfordringer, men litt vanskeligere er det å akseptere at det psykiske også setter begrensninger, men det åpner også opp for muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever fordi mine foreldre hadde sex en gang i 1973. Og diverse naturlige celler smeltet sammen. Helt tilfeldig.

 

Det finnes ingen mening bak det, annet en det jeg måtte finne på å gi det selv.

 

 

Anonymkode: b8a36...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...