Cesium Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Har slitt sånn med helseangst tidligere at jeg vet ikke lenger hvilke fysiske symptomer jeg skal ta på alvor og hva jeg skal prøve å ignorere. Oppdaget for noen dager siden en kul i lysken, som ikke har vært der før. Dette uroer meg litt, da min mor har hatt lymfekreft. Er dette noe en psykisk frisk person ville oppsøkt lege for? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RamonaK Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 1 minutt siden, Cesium skrev: Har slitt sånn med helseangst tidligere at jeg vet ikke lenger hvilke fysiske symptomer jeg skal ta på alvor og hva jeg skal prøve å ignorere. Oppdaget for noen dager siden en kul i lysken, som ikke har vært der før. Dette uroer meg litt, da min mor har hatt lymfekreft. Er dette noe en psykisk frisk person ville oppsøkt lege for? Hvis du er bekymret gå til legen. Og hvis legen mener det ikke er noe galt slå deg til ro med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 2 minutter siden, Cesium skrev: Har slitt sånn med helseangst tidligere at jeg vet ikke lenger hvilke fysiske symptomer jeg skal ta på alvor og hva jeg skal prøve å ignorere. Oppdaget for noen dager siden en kul i lysken, som ikke har vært der før. Dette uroer meg litt, da min mor har hatt lymfekreft. Er dette noe en psykisk frisk person ville oppsøkt lege for? Hvis jeg hadde oppdaget en kul, så hadde jeg oppsøkt lege. En helt annen ting, er at det er usikkert om jeg ville ha oppdaget noen kul, - jeg pleier ikke å sjekke om jeg har kuler i lysken. Bestill en time hos fastlegen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesium Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 Akkurat nå, RamonaK skrev: Hvis du er bekymret gå til legen. Og hvis legen mener det ikke er noe galt slå deg til ro med det. Takk for svar. Det er bare det at jeg har øvd meg på at "bekymret" ikke skal være grunn nok til å gå til legen, fordi jeg bekymrer meg for somatiske ting hele tiden. Så lurte bare på hva andre ville gjort, om dette er et unntak hvor det er "greit" å gå til legen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesium Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 1 minutt siden, frosken skrev: Hvis jeg hadde oppdaget en kul, så hadde jeg oppsøkt lege. En helt annen ting, er at det er usikkert om jeg ville ha oppdaget noen kul, - jeg pleier ikke å sjekke om jeg har kuler i lysken. Bestill en time hos fastlegen:-) Takk for svar. Jeg pleier ikke å "sjekke" etter kuler jeg heller, men barberer meg ofte i området,så merker fort hvis noe er annerledes. Skal bestille time 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RamonaK Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 3 minutter siden, Cesium skrev: Takk for svar. Det er bare det at jeg har øvd meg på at "bekymret" ikke skal være grunn nok til å gå til legen, fordi jeg bekymrer meg for somatiske ting hele tiden. Så lurte bare på hva andre ville gjort, om dette er et unntak hvor det er "greit" å gå til legen Det skjønner jeg men helt naturlig å gå til legen for noe sånt. Broren min hadde det samme, var bare en fettkul. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Har du hatt en infeksjon i det siste? Se det an. Hvis den ikke forsvinner, bestiller du time hos fastlegen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Jeg var øm i lysken og hadde en kul der. Det gikk over av seg selv. Hadde nok en liten infeksjon i kroppen som jeg ikke merket noe til. Bortsett fra en hoven lymfe. Jeg valgte å se det an før jeg evt dro til lege med det, noe jeg heldigvis ikke trengte til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa-k-j Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Har det selv av og til og har så langt bare vært ei litt forstørret "kvise" som går over av seg selv. Gi det et par dager og se det an. Og trenger ikke uroe deg om du kjenner litt smerter/svie for er ganske så vanlig. Og la den være i fred. La det gå sin gang så forsvinner den nok skal du se kroppen pleier å ordne opp selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Jeg har også hatt slike både i lysen og på halsen, de forsvant etter en stund. Blir de ikke borte så kontakter du legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.