Gå til innhold

Utslett - bør jeg til lege?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så vanskelig å si for utslett kan være så mye. Har du spist noe som du kan ha reagert på? Eller tar du medisiner som kan gi utslett? Soleksem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prikker som øker i omfang og som prikker.

Bør jeg til lege?

Anonymkode: 21b85...07a

Det er det helt umulig for oss å svare på. Det kommer jo an på hvor på kroppen det er, hvor vondt det er, hvor lenge du har hatt det osv. Men tenk etter om du har spist noe nytt, byttet såpe / tøyvaskemiddel eller noe. Om du er usikker eller engstelig så ringer du legen og ber om en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prikker som øker i omfang og som prikker.

Bør jeg til lege?

Anonymkode: 21b85...07a

Jeg var til lege med utslett som klødde, han henviste meg til hudlege og fikk noen piller og noe å smøre på som ikke hjalp. Det eneste som lindret var aloveragele, og når jeg skulle til hudlege var det borte. Tror utslettet kom fordi jeg øket truxal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...