Gå til innhold

Hva slags terapi har du hatt best utbytte av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri blitt fortalt hva slags terapi jeg har fått så det aner jeg ikke, men det har nå gått mye ut på å tåle meg selv og mine følelser, forstå meg selv og andre og mange vonde her og nå-situasjoner som har vippet meg over pinnen. Og depresjonsmestring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at jeg nå får kognitiv terapi blandet med støttesamtaler. Synes selv at jeg har blitt bedre på flere punkter siden jeg begynte hos terapeuten  jeg nå går hos nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utvilsomt psykodynamisk psykoterapi. 

Anonymkode: ce5dc...a53

Hvorfor er det så bra for deg? Hva går det ut på?

Anonymkode: 0c8a1...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En prat over en varm kopp te med en god venninne, samtaler med mine sønner, en prat med mor og far, en tur ute i naturen, en god natts søvn, lese en god bok, en skitur på fjellet i strålende vær, vindusshopping.... Jeg prøver å finne glede i de små ting, men det er selvfølgelig ikke bestandig så lett. Noen dager er bare gørtriste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...