Gå til innhold

Hmm


RamonaK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Jeg følelsen veldig rar, alt bare flyter rundt, og fikk plutselig en tran til å krabbe inn i en busk og bli i et med den

Har de dopa deg ned på noe nå eller?

Anonymkode: ced38...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de dopa deg ned på noe nå eller?

Anonymkode: ced38...0ad

Tror mulig det ikke sikker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Tror mulig det ikke sikker 

Nå bare later du som, tror jeg. Du skriver alltid mye mer velformulert enn det her. Du husker vel om de har gitt deg noe? 😄

Anonymkode: ced38...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg følelsen veldig rar, alt bare flyter rundt, og fikk plutselig en tran til å krabbe inn i en busk og bli i et med den

Logg av. Vi trenger ikke enda en livefeed om psykdom i utvikling. Det er bare trist. 

Anonymkode: ccef7...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg følelsen veldig rar, alt bare flyter rundt, og fikk plutselig en tran til å krabbe inn i en busk og bli i et med den

Da er du nok på rett plass. Fikk du informasjon i dag om barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Da er du nok på rett plass. Fikk du informasjon i dag om barna?

Jeg synes du er utrolig god på å holde fornuftig fokus og være konstruktiv i forhold til RamonaK.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Jeg synes du er utrolig god på å holde fornuftig fokus og være konstruktiv i forhold til RamonaK.:-)

Takk for det :) 

Bare syns vi hadde så mye til felles og plutselig er hun innlagt, det skjedde med en annen jeg hadde mye til felles med og. Strange ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) 

Bare syns vi hadde så mye til felles og plutselig er hun innlagt, det skjedde med en annen jeg hadde mye til felles med og. Strange ;) 

Kanskje du selv kan lære av de rådene du gir til andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...