Gå til innhold

Er du effektiv?


Thebutterfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

53 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Føler du deg effektiv i det du gjør? Jobber med osv? 

Hvis jeg har mye jeg må gjøre er jeg effektiv for å få det unna. Har jeg lite å gjøre kan jeg utsette det lenge, da har jeg jo så gooood tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke effektiv. Altså, jeg kan være lynrask hvis jeg skal gjøre noe som går på autopilot, men da er jeg også stressa resten av dagen, så det prøver jeg å unngå. Jeg klarer ikke gjøre ting både raskt og riktig. Har jeg i tillegg et tidspress eller noen står og venter på meg, da blir alt bare rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig i bølger, men jeg kan være veldig effektiv når jeg må. Regner meg vel egentlig for å være ganske effektiv; jeg er ganske god på å få ting unna ved å gjøre dem godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok ikke så voldsomt effektiv. Kanskje helt gjennomsnittlig? Kan få unna ting raskt, men kan også somle og utsette ting lenge 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hverdagslige ting er jeg ganske effektiv - bruker ikke lang tid på rutinepregede oppgaver man bare er nødt til å gjøre.

På jobben varierer det veldig med oppgavens type. Jeg er veldig pålitelig - tar jeg det på meg, blir det gjort. Men ikke alltid på et øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være både effektiv og ikke effektiv. Kommer helt an på hva det gjelder og dagsformen min, men for å ta et eksempel. 

Da jeg var i rusbehandling og jeg var den som lagde mat (var meg og en ansatt nesten hele behandlingstiden) så ble hun alltid imponert over at jeg lagde mat og ryddet kjøkkenet på samme tid slik at når middagen stod klar så var kjøkkenet mer ryddig enn før jeg begynte. Det er fordi at hvis jeg har rutinert noe så er jeg veldig rask. Hun derimot rotet alltid mye imens hun lagde mat slik at kjøkkenet var mer rotete da maten stod på bordet enn før hun begynte. 

Er det noe jeg ikke er rutinert på derimot så blir det raskt kaos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Dette blir jo litt skrytete, men ja jeg er flink til å få ting unna. Det er vel en av mine ( få) styrker å være effektiv. 

Sjefen min sa i går at jeg har en enorm selvdisiplin 😂 Det var jo gøy å høre. Bare så synd at det ikke stemmer . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Både og. Jeg er veldig effektiv når jeg er motivert og har utfordrende oppgaver, men dårlig på kjedelige og rutinemessige ting. Jeg skaper masse unødvendig stress for meg selv og andre ved å skyve på papirarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...