Gå til innhold

Kraftige blødninger etter fjerning av hormonspiral


Anne_81

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg fjernet hormonspiralen på onsdag  etter å ha hatt den en uke pga sterke smerter ! På fredag begynte jeg å blø kraftig med store koagler , det har ikke gitt seg. Har et opphold på et par timer før det bygger seg opp igjen med smerter og blødning . Er det noen som har opplevd dette ? Føler dette ikke er normalt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Anne_81 skrev:

Hei! 
Jeg fjernet hormonspiralen på onsdag  etter å ha hatt den en uke pga sterke smerter ! På fredag begynte jeg å blø kraftig med store koagler , det har ikke gitt seg. Har et opphold på et par timer før det bygger seg opp igjen med smerter og blødning . Er det noen som har opplevd dette ? Føler dette ikke er normalt . 

Helt normalt faktisk. Da jeg fjernet hormonspiralen fikk jeg det jeg siden har kalt alle mensers mor... Har aldri blødd sånn, verken før eller siden. Varte en liten uke. Men om du får smerter, feber eller det lukter så må du kontakte lege! Har lest om flere som har opplevd dette altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ! det var godt å høre .  Da er det sikkert normalt når flere også opplever det! Har ikke feber og det er ikke illeluktende . Har moderate magesmerter, tar Paracet for det. Ja dette er noe av det værste jeg har opplevd i forhold til blødning! Aldri blødd så mye før! Det kommer som en styrtblødning, så roer det seg ned i flere timer og så får jeg en styrtblødning igjen. Merkelig greier! Mye vi damer må gjennom 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...