Gå til innhold

Hva tror du om dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Noen ganger er det så kaldt på soverommet at jeg må ligge med labber og to dyner,det går kalde gufs kontinuerlig gjennom kroppen og det er så kaldt. Da tror jeg det må være mange ånder der, kanskje onde til og med for det føles ikke bra. Og noen ganger er det varmt, i går var det kjempevarmt på høyre side av meg og da sa jeg "Takk for at du er her". Det må ha vært av det gode, en hjelper sikkert. Ellers kan det ha vært Margit Sandemo som var på besøk.

Hvordan forklarer dere dette? Tempetaturen er jo den samme hele tiden. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg kjente en ernergi i går når jeg lå i sengen, den kom trolig fra en an planet. Jeg tenker sirius, den var god :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noen ganger er det så kaldt på soverommet at jeg må ligge med labber og to dyner,det går kalde gufs kontinuerlig gjennom kroppen og det er så kaldt. Da tror jeg det må være mange ånder der, kanskje onde til og med for det føles ikke bra. Og noen ganger er det varmt, i går var det kjempevarmt på høyre side av meg og da sa jeg "Takk for at du er her". Det må ha vært av det gode, en hjelper sikkert. Ellers kan det ha vært Margit Sandemo som var på besøk.

Hvordan forklarer dere dette? Tempetaturen er jo den samme hele tiden. 

Hvis kroppstemperaturen er for lav fryser du. Hvis den er for høy føles det varmt.

 

Anonymkode: e1fc3...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og jeg kjente en ernergi i går når jeg lå i sengen, den kom trolig fra en an planet. Jeg tenker sirius, den var god :) 

Jeg tenker du holder på å bli syk igjen.

Anonymkode: e1fc3...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis kroppstemperaturen er for lav fryser du. Hvis den er for høy føles det varmt.

 

Anonymkode: e1fc3...fc4

Så da har det med kropptemperatur å gjøre? Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker du holder på å bli syk igjen.

Anonymkode: e1fc3...fc4

Nei føler meg ikke syk nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tempetaturen er jo den samme hele tiden. 

Har du målt temperaturen ? Det er vanlig at temperaturen inne går opp og ned, pga at temperaturen utendørs går opp og ned. Selv om du har termostat på varmeovnen. Fordi termostaten er plassert på ovnen. Dersom termostaten var plassert midt på rommet f.eks ville temperaturen i rommet holdt seg mer jevn. Temperaturen på ovnen er ikke representativ for temperaturen i rommet.

Anonymkode: 1d62f...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du målt temperaturen ? Det er vanlig at temperaturen inne går opp og ned, pga at temperaturen utendørs går opp og ned. Selv om du har termostat på varmeovnen. Fordi termostaten er plassert på ovnen. Dersom termostaten var plassert midt på rommet f.eks ville temperaturen i rommet holdt seg mer jevn. Temperaturen på ovnen er ikke representativ for temperaturen i rommet.

Anonymkode: 1d62f...b65

Det er ikke temperaturmåler på ovnen. Men min sønn som har rom ved siden av meg forstår ikke hvorfor jeg fryser, han syns jo det er varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker du holder på å bli syk igjen.

Anonymkode: e1fc3...fc4

Det er ikke sykdom, jeg har bakt boller og nå laget pizza i dag. Det er mer enn jeg har klart på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke sykdom, jeg har bakt boller og nå laget pizza i dag. Det er mer enn jeg har klart på lenge. 

Så bra!

Anonymkode: e1fc3...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så da har det med kropptemperatur å gjøre? Hm.

Hva er mest sannsynlig? Det, eller at det er ånder fra Sirius?

Anonymkode: e1fc3...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ellers kan det ha vært Margit Sandemo som var på besøk.

Akkurat det tror jeg nok vi kan se bort fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Dorthe skrev:

Har du sjekket stoffskifte ditt?

 

Nei det er en stund siden, jeg ligger jo å skjelver noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er mest sannsynlig? Det, eller at det er ånder fra Sirius?

Anonymkode: e1fc3...fc4

Ånder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun var opptatt av fansen hun.

Hvorfor i alle dager skulle Margit Sandemo velge å besøke deg av alle mennesker på jord?

Anonymkode: fda17...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skulle Margit Sandemo velge å besøke deg av alle mennesker på jord?

Anonymkode: fda17...211

Det er nok ikke bare meg hun besøker, jeg er ikke innbilsk heller. De døde er multidimensjonale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Noen ganger er det så kaldt på soverommet at jeg må ligge med labber og to dyner,det går kalde gufs kontinuerlig gjennom kroppen og det er så kaldt. Da tror jeg det må være mange ånder der, kanskje onde til og med for det føles ikke bra. Og noen ganger er det varmt, i går var det kjempevarmt på høyre side av meg og da sa jeg "Takk for at du er her". Det må ha vært av det gode, en hjelper sikkert. Ellers kan det ha vært Margit Sandemo som var på besøk.

Hvordan forklarer dere dette? Tempetaturen er jo den samme hele tiden. 

Selvfølgelig er det ikke ånder, det er fantasien hvis man kan kalle det det som løper løpsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...