Gå til innhold

Jeg føler at det går mot slutten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler at mine dager er talte og at jeg er ved å gi helt opp. Det er ingen vits i å søke hjelp, for ingen kan uansett hjelpe. 

Anonymkode: 1dafa...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at mine dager er talte og at jeg er ved å gi helt opp. Det er ingen vits i å søke hjelp, for ingen kan uansett hjelpe. 

Anonymkode: 1dafa...1ce

hva er det du ville hatt hjelp til da ?

Anonymkode: c1ff6...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at mine dager er talte og at jeg er ved å gi helt opp. Det er ingen vits i å søke hjelp, for ingen kan uansett hjelpe. 

Anonymkode: 1dafa...1ce

Hva vil du ha hjelp til, hvilken hjelp har du fått tidligere og hvorfor kan ingen hjelpe? 

Anonymkode: b8df7...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du ha hjelp til, hvilken hjelp har du fått tidligere og hvorfor kan ingen hjelpe? 

Anonymkode: b8df7...5ba

Fordi alt er tapt. Det er ikke mer å gjøre. Jeg er ferdig. Har satt meg i stor gjeld og ødelagt for samboer. Hun har gått fra meg og jeg har ingen. Foreldre er døde. Ingen venner. 

Anonymkode: 1dafa...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alt er tapt. Det er ikke mer å gjøre. Jeg er ferdig. Har satt meg i stor gjeld og ødelagt for samboer. Hun har gått fra meg og jeg har ingen. Foreldre er døde. Ingen venner. 

Anonymkode: 1dafa...1ce

Hva ønsker du hjelp til, og hva slags hjelp har du fått så langt? Hvorfor mener du ingen kan hjelpe?

Anonymkode: b8df7...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags svar er det å gi folk?

Anonymkode: 34058...aaa

Det er ikke et svar. Det er et spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, kupton skrev:

Det er ikke et svar. Det er et spørsmål. 

Men hvorfor spurte du om det?

Anonymkode: 1dafa...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe med det at godeste Kupton liker å være litt mystisk. Kommer ofte med korte svar som lett misforståes. Ikke bry deg om det. 

Anonymkode: 34058...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor spurte du om det?

Anonymkode: 1dafa...1ce

Jeg stusser litt på slike innlegg hvor folk bare skal fortelle at det går nedover, men uten noe spørsmål om råd eller hjelp. Hva er motivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, kupton skrev:

Jeg stusser litt på slike innlegg hvor folk bare skal fortelle at det går nedover, men uten noe spørsmål om råd eller hjelp. Hva er motivet?

Omsorg? Noen ganger kan det være nok.

Anonymkode: fec71...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, kupton skrev:

Jeg stusser litt på slike innlegg hvor folk bare skal fortelle at det går nedover, men uten noe spørsmål om råd eller hjelp. Hva er motivet?

Fyfaen Kupton, ta deg sammen!!

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alt er tapt. Det er ikke mer å gjøre. Jeg er ferdig. Har satt meg i stor gjeld og ødelagt for samboer. Hun har gått fra meg og jeg har ingen. Foreldre er døde. Ingen venner. 

Anonymkode: 1dafa...1ce

Er det gjeld på huset du har? Kanskje ta noen telefoner og ordne gjeldsordning eller noe sånt?

Får du noe hjelp i helsevesenet for øyeblikket eller er du helt uten hjelp? Eventuelt hva slags hjelp kunne du aller helst tenke deg?

Anonymkode: ba9dc...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alt er tapt. Det er ikke mer å gjøre. Jeg er ferdig. Har satt meg i stor gjeld og ødelagt for samboer. Hun har gått fra meg og jeg har ingen. Foreldre er døde. Ingen venner. 

Anonymkode: 1dafa...1ce

Jeg kjenner et godt menneske som jeg tror kan hjelpe deg. Hvis du er interessert kan vi prøve å få til en form for kontakt.

Anonymkode: fec71...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...