J.R. Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Blir en automatisk tvangsinnlagt om en får en psykosediagnose selv om en har vært til utredning i flere måneder uten å være innlagt? Kan en bli tvingt til å slutte på skolen osv? Eller er det også mulig å bli behandlet poliklinisk og leve et relativt normalt liv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg vil anta at mer enn halvparten ikke blir innlagt, men behandlet poliklinisk. Noen blir anbefalt en innleggelse for å få en raskere start på behandlingen. Kun i de alvorligste tilfeller, og der pasienten motsetter seg nødvendig behandling, er tvangsinnleggelse aktuelt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.R. Skrevet 22. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2020 2 minutter siden, kupton skrev: Jeg vil anta at mer enn halvparten ikke blir innlagt, men behandlet poliklinisk. Noen blir anbefalt en innleggelse for å få en raskere start på behandlingen. Kun i de alvorligste tilfeller, og der pasienten motsetter seg nødvendig behandling, er tvangsinnleggelse aktuelt. Okei, det høres fornuftig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesium Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Har de ikke et eget pakkeforløp for schizofreni? Behandleren min nevnte det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Nei, man blir ikke plutselig tvangsinnlagt fordi man har en alvorlig diagnose. Med mindre man : Er til skade for seg selv eller andre Risikerer å lide overlast 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.R. Skrevet 22. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) 15 minutter siden, Cesium skrev: Har de ikke et eget pakkeforløp for schizofreni? Behandleren min nevnte det Det kan hende dem har, men tror ikke det er schizofreni de mistenker først og fremst Endret 22. februar 2020 av J.R. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.R. Skrevet 22. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2020 13 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Nei, man blir ikke plutselig tvangsinnlagt fordi man har en alvorlig diagnose. Med mindre man : Er til skade for seg selv eller andre Risikerer å lide overlast Okei, jeg kan forstå de kriteriene - takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.