Gå til innhold

Sant.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde vel jeg også, men jeg får vel være glad for at det ikke er lov sånn sett. For jeg er en blandingsmisbruker. Ruser jeg meg på det ene så har jeg mye lettere for å ruse meg på det andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal aldri røyke hasj/marijuahna igjen. Det holdt med en gang...…..Skikkelig ubehagelig rus.

Anonymkode: 4bd6c...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Det hadde vel jeg også, men jeg får vel være glad for at det ikke er lov sånn sett. For jeg er en blandingsmisbruker. Ruser jeg meg på det ene så har jeg mye lettere for å ruse meg på det andre også. 

Få heller drikke alkohol, det er jo lovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Bare mener, hadde det vært lovlig hadde jeg røykt det :) 

 

Sikkert kjempelurt med din diagnose. 🙄

Anonymkode: 6d7d5...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal aldri røyke hasj/marijuahna igjen. Det holdt med en gang...…..Skikkelig ubehagelig rus.

Anonymkode: 4bd6c...bdc

Det er så lenge siden jeg har røykt det at jeg ikke husker hvordan det var, bortsett fra at jeg en gang snakket med Madonna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick

En helt annen ting, men jeg husker at jeg som tolv-åring var på klassetur til Oslo. Jeg og ei klassevenninne gikk bort til en som stod og solgte div ting og tang i en sånn bod. Vi fikk øye på noen øredobber som vi syntes var fine. Vi kjøpte derfor hvert vårt par og tok dem straks på oss. Da vi litt seinere møtte læreren fikk vi høre at øredobbene illustrerte hasjplanter, og da han sa et par ord om hva hasj var, fant vi ut at vi hadde gjort et dårlig kjøp hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fastnick skrev:

En helt annen ting, men jeg husker at jeg som tolv-åring var på klassetur til Oslo. Jeg og ei klassevenninne gikk bort til en som stod og solgte div ting og tang i en sånn bod. Vi fikk øye på noen øredobber som vi syntes var fine. Vi kjøpte derfor hvert vårt par og tok dem straks på oss. Da vi litt seinere møtte læreren fikk vi høre at øredobbene illustrerte hasjplanter, og da han sa et par ord om hva hasj var, fant vi ut at vi hadde gjort et dårlig kjøp hehe 

Ok. Sikkert fine øredobber det da,men ville ikke gått med dem. Jeg gikk en gang med opp ned kors øredobber, ble dårlig av det. Det var i min ungdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hasjolje?  Noen som kjenner til den?  Fikk engang tilbud om å kjøpe den og skulle ta en teskje om morgenen og da ville alle mine plager forsvinne.  Er den lovlig i Norge?

Anonymkode: 5c74d...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med hasjolje?  Noen som kjenner til den?  Fikk engang tilbud om å kjøpe den og skulle ta en teskje om morgenen og da ville alle mine plager forsvinne.  Er den lovlig i Norge?

Anonymkode: 5c74d...8fb

CBD, som den virksomme oljen kalles, er nok ikke så magisk at den ville fått alle dine plager til å forsvinne, men kan muligens vært til hjelp og nytte likevel. Det er en del forskning etterhvert, som viser dokumentert effekt på ulike lidelser. Hamp-olje, som kan kjøpes på helsekostbutikker, og muligens er det du fikk tilbud om å kjøpe, vil ikke gi effekt. CBD-olje benyttes i konsentrert form, og inntas som dråper. 

Fastlege kan skrive ut på resept, men det skal mye til og det meste av andre tilnærminger skal ha vært forsøkt. Annet bruk er i teorien ulovlig og CBD-olje omsettes ikke i Norge. Bestiller du CBD-olje fra utlandet, går den likevel gjennom tollen og klassifiseres under kosttilskudd. Mulig det skyldes en oppmykning av regelverket, det vet jeg ikke.

Anonymkode: 9e8a5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...