Gå til innhold

En med kyssesyken har noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

Så fint at det fortsatt er en lege her på DOL

Lurer på følgende:

1: Det er tid for ny P-sprøyte. Er det greit at injeksjerer nå? Har hørt om en lege som anbefalte den syke om å vente.

2. Har aldri hatt tørr hud tidligere. er det sykdommen som gjør det, og hvorfor?

3. Hva er så gjør at man til tider blir følsom for bevegelser når man har kyssesyken?

mvh

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Hei,

Det er ikke helt klart for meg 1)om du har, eller har hatt kyssesyke og når? 2)er ikke sikker hva du mener med P-sprøyte. Derfor svarer ikke på ditt første spørsmål.

Det er ikke noe vanlig konsekvens av kyssesyke at en får tørr hud. Jeg kan ikke utelukke at det forekommer, men vanlig er det ikke. Og balanseproblemer er heller ikke blant de vanlige ledsagerfenomener. Men, jeg skal gjerne tilføye at EB infeksjon og kyssesyke har svært mange ansikter og jeg skal ikke være alt for kategorisk når jeg sier at det ikke er sammenheng. Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...