Gå til innhold

Stor blødning etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex for første gang i går. Begynte å blø, vet at det er normalt. Men jeg blør fortsatt. Ordentlig mensen-blødning liksom, så må bruke tampong. Jeg går på p-piller og skal ikke ha mensen nå. 

Er det normalt å få en så stor blødning etter sex første gang? 

Anonymkode: a0b60...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex for første gang i går. Begynte å blø, vet at det er normalt. Men jeg blør fortsatt. Ordentlig mensen-blødning liksom, så må bruke tampong. Jeg går på p-piller og skal ikke ha mensen nå. 

Er det normalt å få en så stor blødning etter sex første gang? 

Anonymkode: a0b60...48e

Det hørtes litt voldsomt ut, har du smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Det hørtes litt voldsomt ut, har du smerter?

Nei, ingen smerter nå. Gjorde litt vondt der og da, spesielt når han traff helt innerst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cesium skrev:

Nei, ingen smerter nå. Gjorde litt vondt der og da, spesielt når han traff helt innerst 

Kan ha sprengt et blodkar på livmorhalsen, om det ikke gir seg i løpet av et par dager bør du kanskje ta en tur til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Lillemus skrev:

Kan ha sprengt et blodkar på livmorhalsen, om det ikke gir seg i løpet av et par dager bør du kanskje ta en tur til legen?

Ja, kanskje det. Det har roet seg litt nå, så forhåpentligvis har det sluttet til i morgen. Hvis ikke tar jeg kontakt med lege. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...