Gå til innhold

En psykisk knekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble idag utsatt for det jeg nesten vil kalle en ekstrem situasjon. Jeg kan ikke skrive så detaljert. 
 

Så fikk jeg en reaksjon fra vedkommede som fikk meg til å gråte ustanselig i nesten 2 timer. Først nå har det begynt å roe seg. Og jeg er kjempesliten. 
 

Var jeg på vei til å få en psykisk knekk? 
Hvis dette fortsetter i morgen klarer jeg ikke gå på jobb. For jeg begynner jo bare å grine om noen spør osv. Ellers ville jobb vært medisin. 

 

Anonymkode: 2934d...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble idag utsatt for det jeg nesten vil kalle en ekstrem situasjon. Jeg kan ikke skrive så detaljert. 
 

Så fikk jeg en reaksjon fra vedkommede som fikk meg til å gråte ustanselig i nesten 2 timer. Først nå har det begynt å roe seg. Og jeg er kjempesliten. 
 

Var jeg på vei til å få en psykisk knekk? 
Hvis dette fortsetter i morgen klarer jeg ikke gå på jobb. For jeg begynner jo bare å grine om noen spør osv. Ellers ville jobb vært medisin. 

 

Anonymkode: 2934d...180

Du har vært utsatt for en ekstremt manipulerende og hensynsløs handling! Det er ikke rart at du reagerer sterkt. Hvis du trenger morgendagen til å hente deg inn, så tenker jeg at det er forståelig - men kjenn etter i morgen om hva som er best for deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker forøvrig ikke at reaksjonen din er uttrykk for at du er i ferd med å få en psykisk knekk, jeg tenker at det er naturlig å reagere sterkt når man utsettes for ekstremt press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frosken skrev:

Du har vært utsatt for en ekstremt manipulerende og hensynsløs handling! Det er ikke rart at du reagerer sterkt. Hvis du trenger morgendagen til å hente deg inn, så tenker jeg at det er forståelig - men kjenn etter i morgen om hva som er best for deg.

 

Hvordan vet du det? Det står ikke noe i HI om hva som har skjedd.

Anonymkode: 82a29...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Det står ikke noe i HI om hva som har skjedd.

Anonymkode: 82a29...cdc

Nei, men jeg vet hva som har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, frosken skrev:

Nei, men jeg vet hva som har skjedd. 

Da skjønner jeg ikke hvorfor hun da tar det opp i forum. Vi skjønner jo ingenting av detta. Hun kunne jo bare fortsatt med deg på pm

Anonymkode: 305b6...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner jeg ikke hvorfor hun da tar det opp i forum. Vi skjønner jo ingenting av detta. Hun kunne jo bare fortsatt med deg på pm

Anonymkode: 305b6...04e

Det begynner å bli litt slitsomt med alle innleggene som skal problematisere hva andre gjør på dol. Etter min oppfatning er det ingenting galt med trådstarters innlegg, men det at hun ikke kan beskrive hva som har skjedd, gjør det selvfølgelig vanskeligere å kommentere på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningsløst å ønske et konkret svar når du egentlig ikke beskriver noe som helst og man må gjette seg til hva som kunne ha skjedd. 

Ut i fra det du sier så vil jeg ikke kalle det en psykisk knekk, men en litt dårlig dag, der ikke alt har gått den veien du ønsker og du har blitt litt trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Fionys skrev:

Det er meningsløst å ønske et konkret svar når du egentlig ikke beskriver noe som helst og man må gjette seg til hva som kunne ha skjedd. 

Ut i fra det du sier så vil jeg ikke kalle det en psykisk knekk, men en litt dårlig dag, der ikke alt har gått den veien du ønsker og du har blitt litt trist.

Er enig med denne. Det er litt vanskelig for oss andre å svare når det ikke står noe som helst om hva som har hendt. Ikke at AB trenger å gå i detalj eller skrive akkurat hva som har skjedd, men et lite hint liksom så det er mulig for oss andre å svare. Tror denne kunne fortsatt som pm hvis det er slik at det er der informasjonsutvekslingen foregår. Det har vært flere slike innlegg i det siste helt uten info til å kunne svare ordentlig.

Anonymkode: 82a29...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når AB skriver en ekstrem situasjon så kan ikke vil vite om det faktisk var en ekstrem situasjon eller alvorlighetsgraden av den når det ikke sies noen ting som helst. Tviler på at det var en så veldig ekstrem situasjon. Derfor er det vanskelig å vite om hun knakk sammen eller hadde grunn for å knekke sammen osv. Høres ut som bare en normal reaksjon at hun begynte å gråte.

Anonymkode: 82a29...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 17.55, frosken skrev:

Du har vært utsatt for en ekstremt manipulerende og hensynsløs handling! Det er ikke rart at du reagerer sterkt. Hvis du trenger morgendagen til å hente deg inn, så tenker jeg at det er forståelig - men kjenn etter i morgen om hva som er best for deg.

 

Det har vært behov for unormalt mye søvn og for å snakke om det som skjedde. Det er ikke likt meg. Men det var til hjelp å være på jobb og med det innimellom klare å tenke på noe annet. Jeg håper morgendagen blir bedre. 

Anonymkode: 2934d...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært behov for unormalt mye søvn og for å snakke om det som skjedde. Det er ikke likt meg. Men det var til hjelp å være på jobb og med det innimellom klare å tenke på noe annet. Jeg håper morgendagen blir bedre. 

Anonymkode: 2934d...180

Høres ut som en naturlig reaksjon på det som skjedde 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, frosken skrev:

Høres ut som en naturlig reaksjon på det som skjedde 🙂

Bra :) Jeg begynte å bli redd for å møte veggen, derfor denne tråden. Jeg er ganske langt nede når jeg begynner å grine på jobb og må dra hjem. For første gang på flere år har jeg idag åpnet meg litt for mine kolleger og noen andre på jobb, vist meg sårbar. Jeg har litt blandede følelser rundt det. 

Anonymkode: 2934d...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bra :) Jeg begynte å bli redd for å møte veggen, derfor denne tråden. Jeg er ganske langt nede når jeg begynner å grine på jobb og må dra hjem. For første gang på flere år har jeg idag åpnet meg litt for mine kolleger og noen andre på jobb, vist meg sårbar. Jeg har litt blandede følelser rundt det. 

Anonymkode: 2934d...180

Tror folk flest vil ha stor forståelse for at situasjonen er svært vanskelig, så jeg synes det er fint at du snakker litt med de på jobb om det som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, frosken skrev:

Tror folk flest vil ha stor forståelse for at situasjonen er svært vanskelig, så jeg synes det er fint at du snakker litt med de på jobb om det som skjer. 

Det går litt bedre for hver dag. Men jeg må bedkytte meg. Takk for at du har vært en så  god støtte og hjelp for meg. Det har vært grusomt den siste tiden, men jeg prøver å holde hodet over vannet så godt jeg kan. Er ikke så sterk.

Anonymkode: 2934d...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir for mye for meg nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 2934d...180

Jeg tror det er mye støtte og gode råd å hente fra andre i forumet dersom du kan si litt om situasjonen din. Du trenger ikke utbrodere mye, men for å i det hele tatt kunne svare deg er det nødvendig med litt mer å gå på.

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, XbellaX skrev:

Jeg tror det er mye støtte og gode råd å hente fra andre i forumet dersom du kan si litt om situasjonen din. Du trenger ikke utbrodere mye, men for å i det hele tatt kunne svare deg er det nødvendig med litt mer å gå på.

Jeg har ikke orket å svare, beklager. Jeg føler meg utslitt og orker nesten ingenting, vil bare sove. 

Anonymkode: 2934d...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke orket å svare, beklager. Jeg føler meg utslitt og orker nesten ingenting, vil bare sove. 

Anonymkode: 2934d...180

Søvn er god medisin. Håper søndagen tar seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...