Gå til innhold

Hva døde egentlig Jahn Teigen av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo at Jahn Teigen har hatt leddgift i mange år, og det har vært vondt å se ham så redusert de siste årene, de sjeldne gangene han har vist seg på TV. Men, jeg visste ikke at man kunne dø av leddgikt? Eller kanskje han hadde noe annet i tillegg? Noen her som vet og kan forklare litt?

Anonymkode: 95d8e...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Kroppen hans så «oppspist» ut. Så liten og tynn. Tenkte sist jeg så han på senen at han ikke hadde lenge igjen. Den siste tiden lå han for det meste i senga. Han hadde vel ikke krefter til annet. 

Googlet og leste at leddgikt kan gi redusert livslengde. 

Jan Teigen vil bli savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet på generellt grunnlag att leddgiktsmedisiner er harde for hjertet. Jeg hadde en venn på Facebook, som jeg også kjente personlig før i tiden med leddgikt hun døde bare 40 år gammel. Det var infarkt tror jeg.

Anonymkode: a7841...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Kroppen hans så «oppspist» ut. Så liten og tynn. Tenkte sist jeg så han på senen at han ikke hadde lenge igjen. Den siste tiden lå han for det meste i senga. Han hadde vel ikke krefter til annet. 

Googlet og leste at leddgikt kan gi redusert livslengde. 

Jan Teigen vil bli savnet.

Ja Jan Teigen var en fantastisk sanger som vil bli savnet.  

 

 

Anonymkode: 4bafb...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 27.2.2020 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Ja Jan Teigen var en fantastisk sanger som vil bli savnet.  

 

 

Anonymkode: 4bafb...a18

jeg hørte på adieu sangen i går, og etterpå gikk jeg i pauserommet på dagtilbudet, og slapp noen tårer. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...