AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Jeg går inn i slike spor. Jeg har vært i et slik spor denne uken, helt plutselig. Det er som om all fornuft forsvinner og angsten og katastrofetanker tar over. Tankene blir uklare og kroppen er i beredskap. Jeg vil tilbake til sporet jeg var i sist uke. Da var verden ganske trygg og fokuset var på gode ting. En liten kommentar, leste noe i avisen, følte på noe , sov litt dårlig, en tanke slo til og plutselig var jeg over i feil spor igjen. Jeg kjenner dette sporet godt , har vært der før og jeg var der lenge. Brukte år på komme ut av det. Jeg vil av sporet så fort som mulig . Noen råd? Hjelp Pleas? Anonymkode: b821e...76d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går inn i slike spor. Jeg har vært i et slik spor denne uken, helt plutselig. Det er som om all fornuft forsvinner og angsten og katastrofetanker tar over. Tankene blir uklare og kroppen er i beredskap. Jeg vil tilbake til sporet jeg var i sist uke. Da var verden ganske trygg og fokuset var på gode ting. En liten kommentar, leste noe i avisen, følte på noe , sov litt dårlig, en tanke slo til og plutselig var jeg over i feil spor igjen. Jeg kjenner dette sporet godt , har vært der før og jeg var der lenge. Brukte år på komme ut av det. Jeg vil av sporet så fort som mulig . Noen råd? Hjelp Pleas? Anonymkode: b821e...76d For noen kan yoga være en måte å få samlet og nullstilt seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Hva har gitt deg velvære før? Kan du gjøre noe slikt? Jeg pleier å gå ut på kafe og drikke kaffe, besøke en venninne, brenne lys og spille av peis på tv'en... Når det ikke fungere ringer jeg til AAT for en samtale, og når det ikke fungerer får jeg en kort innleggelse. Det fungerer som regel alltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går inn i slike spor. Jeg har vært i et slik spor denne uken, helt plutselig. Det er som om all fornuft forsvinner og angsten og katastrofetanker tar over. Tankene blir uklare og kroppen er i beredskap. Jeg vil tilbake til sporet jeg var i sist uke. Da var verden ganske trygg og fokuset var på gode ting. En liten kommentar, leste noe i avisen, følte på noe , sov litt dårlig, en tanke slo til og plutselig var jeg over i feil spor igjen. Jeg kjenner dette sporet godt , har vært der før og jeg var der lenge. Brukte år på komme ut av det. Jeg vil av sporet så fort som mulig . Noen råd? Hjelp Pleas? Anonymkode: b821e...76d Løp en tur i skogen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa-k-j Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Jeg holder på med puslespill. Det gir meg ro og får som oftest tanker over på noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.