Gå til innhold

Noen råd om å « skifte spor» ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går inn i slike spor. Jeg har vært i et slik spor denne uken, helt plutselig. Det er som om all fornuft forsvinner og angsten og katastrofetanker tar over. Tankene blir uklare og kroppen er i beredskap. Jeg vil tilbake til sporet jeg var i sist uke. Da var verden ganske trygg og fokuset var på gode ting. En liten kommentar, leste noe i avisen, følte på noe , sov litt dårlig, en tanke slo til og plutselig var jeg over i feil spor igjen. Jeg kjenner dette sporet godt , har vært der før og jeg var der lenge. Brukte år på komme ut av det. Jeg vil av sporet så fort som mulig . Noen råd? Hjelp Pleas? 

Anonymkode: b821e...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går inn i slike spor. Jeg har vært i et slik spor denne uken, helt plutselig. Det er som om all fornuft forsvinner og angsten og katastrofetanker tar over. Tankene blir uklare og kroppen er i beredskap. Jeg vil tilbake til sporet jeg var i sist uke. Da var verden ganske trygg og fokuset var på gode ting. En liten kommentar, leste noe i avisen, følte på noe , sov litt dårlig, en tanke slo til og plutselig var jeg over i feil spor igjen. Jeg kjenner dette sporet godt , har vært der før og jeg var der lenge. Brukte år på komme ut av det. Jeg vil av sporet så fort som mulig . Noen råd? Hjelp Pleas? 

Anonymkode: b821e...76d

For noen kan yoga være en måte å få samlet og nullstilt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har gitt deg velvære før? Kan du gjøre noe slikt? 

Jeg pleier å gå ut på kafe og drikke kaffe, besøke en venninne, brenne lys og spille av peis på tv'en...

Når det ikke fungere ringer jeg til AAT for en samtale, og når det ikke fungerer får jeg en kort innleggelse. Det fungerer som regel alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går inn i slike spor. Jeg har vært i et slik spor denne uken, helt plutselig. Det er som om all fornuft forsvinner og angsten og katastrofetanker tar over. Tankene blir uklare og kroppen er i beredskap. Jeg vil tilbake til sporet jeg var i sist uke. Da var verden ganske trygg og fokuset var på gode ting. En liten kommentar, leste noe i avisen, følte på noe , sov litt dårlig, en tanke slo til og plutselig var jeg over i feil spor igjen. Jeg kjenner dette sporet godt , har vært der før og jeg var der lenge. Brukte år på komme ut av det. Jeg vil av sporet så fort som mulig . Noen råd? Hjelp Pleas? 

Anonymkode: b821e...76d

Løp en tur i skogen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...