Gå til innhold

Kan man bruke egenmelding for psykisk stress?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig sliten psykisk pga en del psykiske plager. Har lenge følt meg utbrent. Kan man bruke egenmelding for å se om man klarer å hente seg litt inn igjen? 

Anonymkode: 410a1...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig sliten psykisk pga en del psykiske plager. Har lenge følt meg utbrent. Kan man bruke egenmelding for å se om man klarer å hente seg litt inn igjen? 

Anonymkode: 410a1...46d

Selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, cilie skrev:

Selvfølgelig. 

Jeg er aldri syk men er plaget med vond mage/ migrene, tungpusthet og svimmelhet. Og plagene har meldt seg mer og mer i det siste.  Greit å vite at det er lov å bruke egenmelding når man har slike plager som jeg tror er forårsaket av stress. 

Anonymkode: 410a1...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er aldri syk men er plaget med vond mage/ migrene, tungpusthet og svimmelhet. Og plagene har meldt seg mer og mer i det siste.  Greit å vite at det er lov å bruke egenmelding når man har slike plager som jeg tror er forårsaket av stress. 

Anonymkode: 410a1...46d

Det er ingen som vet eller har noe med hvorfor du bruker egenmelding eller blir sykemeldt.  Hvis du blir plaget videre vil jeg anbefale deg å snakke med legen.

Anonymkode: 512d6...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...