Gå til innhold

corona sammentreff med Kina og Norge


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men ganske uansvarlig å dra på jobben som lege når han følte seg dårlig med influensasymptomer etter ferie i Italia da.

Anonymkode: 99892...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ganske uansvarlig å dra på jobben som lege når han følte seg dårlig med influensasymptomer etter ferie i Italia da.

Anonymkode: 99892...fbf

Hei!

Nei jeg syns ikke det, som folk flest følger man folkehelseinstituttets råd og anbefalninger.

Personlig mener jeg hånderingen så langt  bærer preg av historieløshet, for tempo og sykdomsspredningshastighet overgår det meste vi har sett de siste 100 år:-)

Men i en del av verden der folk flest er i beredskap = 0, kanskje fordi vi har det så godt, så tror man at akkurat sånn fortsetter det. 

Jeg tenker det er bedre være føre var, men jeg tilhører det absolutte mindretall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...