Gå til innhold

Skal jeg risikere å ende med akutt innleggelse...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, frosken skrev:

Jeg tenker at det er å ta ansvar for deg selv om du tar opp med psykiateren din at du lurer på nettopp dette. Du trenger ikke være alene om vurderingen mht. hva som nå vil være det beste, du kan snakke med psykiateren om det og så kan dere sammen ta stilling til hva nå. Fint at du har time allerede på mandag:-)

Også håper jeg du klarer å ignorer den kjipe kommentaren fra 1c9

Du har nok rett i at jeg bør diskutere det med psykiater. Jeg kommer til å gjøre det. Er bare det at jeg hater å spør om noe som jeg ikke vet svaret på.... Sånn er jeg. Er veldig redd for at hun skal si at jeg tar helt feil når jeg tenker innleggelse. Men jeg må bare tåle det......

Anonymkode: b27e0...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg ble ofte innlagt uten å være i nærheten til å ta selvmord. De kjente meg så godt at de visste at jeg ville bli veldig dårlig hvis jeg ikke ble lagt inn tidlig. Og fortsatt uten å være/bli suicidale

Slik er det med meg også. De kjenner meg godt etterhvert og har en langsiktig plan for meg.

Anonymkode: b27e0...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner min sykehistorie ja...... Den er full av akutte innleggelser. Jeg misliker sterkt å tilbringe natten på akuttmottaket for så å måtte vei ut av seg alt det vonde til en ukjent....

...... men så er det alltid en del av meg som tror at denne gangen har jeg kontroll..

Jeg har mulighet til å diskutere det med behandler på mandag, men dette er egentlig en tråd om jeg skal eller ikke skal diskutere det med henne. Jeg er litt redd henne......

Anonymkode: b27e0...971

Diskuter det med henne. Eller med kontaktpersoner i kommunen. Eller ambulant team om du har kontakt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Villanda skrev:

Diskuter det med henne. Eller med kontaktpersoner i kommunen. Eller ambulant team om du har kontakt der.

Jeg diskuterte det med ambulant team i går så nå står det i journalen. Er jeg heldig leser hun det og tar det opp selv. Vet at jeg er feig, men kjenner dette er så vanskelig....

Anonymkode: b27e0...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...