Gå til innhold

Hvordan spørre om å flytte samme kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 26 år med to katter og leier leilighet. Jeg er storm forelsket i en gutt. Har aldri følt for noen i nærheten av det jeg føler for han. Og føler faktisk han mener det samme også. Han er 33 år, og har en datter på 5 år. Han er på jakt etter ny leilighet for de trenger noe større. Vi har vært sammen 5 mnd, føler det er litt tidlig, men jeg er fortsatt usikker om jeg skal tørre å spørre og hvordan jeg eventuelt skal gå fram..

Noen tips?

Anonymkode: 650ff...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en jente på 26 år med to katter og leier leilighet. Jeg er storm forelsket i en gutt. Har aldri følt for noen i nærheten av det jeg føler for han. Og føler faktisk han mener det samme også. Han er 33 år, og har en datter på 5 år. Han er på jakt etter ny leilighet for de trenger noe større. Vi har vært sammen 5 mnd, føler det er litt tidlig, men jeg er fortsatt usikker om jeg skal tørre å spørre og hvordan jeg eventuelt skal gå fram..

Noen tips?

Anonymkode: 650ff...a88

" kunne du/dere tenke dere å flytte inn her eller at vi finner noe sammen . Eller føler du det blir for tidlig. Jeg er usikker på dette selv,  men vil høre med deg om hva du synes " .

Anonymkode: b60ca...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en jente på 26 år med to katter og leier leilighet. Jeg er storm forelsket i en gutt. Har aldri følt for noen i nærheten av det jeg føler for han. Og føler faktisk han mener det samme også. Han er 33 år, og har en datter på 5 år. Han er på jakt etter ny leilighet for de trenger noe større. Vi har vært sammen 5 mnd, føler det er litt tidlig, men jeg er fortsatt usikker om jeg skal tørre å spørre og hvordan jeg eventuelt skal gå fram..

Noen tips?

Anonymkode: 650ff...a88

LITT tidlig?! Han har et lite barn og dere har vært sammen i 5 mnd! Ro ned. Det er alt for tidlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...