Gå til innhold

Medisinering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 timer siden, kupton skrev:

Ja. Det er meget vanlig. 

Det er litt skremmende å tenke på. Jeg vil i aller høyeste grad være med på å bestemme hvilke og hvor store doser jeg trenger, men hvis jeg blir manisk igjen så kan altså andre bestemme dette totalt og evt. gi meg uheldige birvirkninger. 

Anonymkode: 07d0b...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, kupton skrev:

Når en er manisk, har en ikke forutsetninger for å ta fornuftige avgjørelser.

Det er jeg klar over, men dersom noe sånt vil bli gjort mot meg vil det gi meg traumer i ettertid. Kan man ikke heller bli enig på forhånd når jeg er stabil,om å f.eks bli låst inne på et rom på akuttpsykiatrisk, bli lagt i belter, få et inngjerdet sted ute å være på, ha et sted å få ut energien på? Det er forslag jeg vet at hadde vært til hjelp for meg selv i den situasjonen og da kunne tvangsmedisinering vært unngått. 

Anonymkode: 07d0b...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...