ulva Skrevet 1. mars 2020 Skrevet 1. mars 2020 Jeg spør bare fordi jeg er nysgjerrig: Er du helsefagarbeider eller bare en med mye livserfaring og kunnskap? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 1. mars 2020 Skrevet 1. mars 2020 Eneste svaret Kupton har gitt på det er at Kupton er Kupton. Etter å ha sett hvordan han svarer over tid, virker det på meg som han åpenbart har bakgrunn i helsevesenet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 Skrevet 1. mars 2020 2 timer siden, ulva skrev: Jeg spør bare fordi jeg er nysgjerrig: Er du helsefagarbeider eller bare en med mye livserfaring og kunnskap? Pensjonist Anonymkode: 865ee...249 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 1. mars 2020 Skrevet 1. mars 2020 2 timer siden, ulva skrev: Jeg spør bare fordi jeg er nysgjerrig: Er du helsefagarbeider eller bare en med mye livserfaring og kunnskap? Du kan ikke forvente at hverken Kupton eller andre sier noe om hva slags yrkesbakgrunn de har. Det bør være undøvendig å spørre om. 0 Siter
ulva Skrevet 1. mars 2020 Forfatter Skrevet 1. mars 2020 Du har helt rett! Det er en privatsak. Men jeg er bare så nysgjerrig 😞 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.