Gå til innhold

Hvordan gjør jeg det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

du blir jo enda dårligere uten medisiner? du tror mannen din skal drepe deg med øks og blir redd for alt.

Anonymkode: cfce7...aaa

Skal prøve å ikke bli redd og tenke rasjonellt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skal prøve å ikke bli redd og tenke rasjonellt. 

Hva er grunnen til,at dette skal gå bra denne gangen?

Anonymkode: 40393...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til,at dette skal gå bra denne gangen?

Anonymkode: 40393...090

Jeg må jo en gang takle det, kan ikke holde på med dette livet ut. Jeg vil gjerne takle livet mitt, jeg skal klare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg må jo en gang takle det, kan ikke holde på med dette livet ut. Jeg vil gjerne takle livet mitt, jeg skal klare det. 

Dette sier du hver gang. Hva med å lære av tidligere erfaringer? 

Anonymkode: 40393...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette sier du hver gang. Hva med å lære av tidligere erfaringer? 

Anonymkode: 40393...090

Får se om jeg tar xeplion da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Men tror jeg tar xeplion i morgen, da får jeg det åndelige mer gradvis tilbake hadde psykiateren sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg snakket litt med sykepleieren i dag om dette,han sa alt var frivillig så tror han mente jeg kunne avslutte hvis jeg ville. Sa jo at jeg ikke likte det de ofte skrev som var psykotiske symptomer,men verst var det med den gamle psykiateren. Da ble jeg jo fornærmet på den åndeliges side vegne, det er jo ikke sånn nå. Men han sa alle hadde sitt perspektiv de så ting fra, at vi kunne være eninge om å være uenige. Ikke alle trodde vi hadde hjelpere heller, selv om noen tror det. Jeg er sikker på at vi alle har hjelpere,men må jo respektere de som ikke tror på det også. Og han sammenlignet det med at jeg tar medisiner nå med en bil som bremset, når jeg tar litt medisin bremser det sakte. Når jeg ikke tar medisin bremser det fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...