Gå til innhold

Har vond hals: bør jeg isolere meg hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle egentlig på en ultralydundersøkelse i dag. Det koster meg 800 kr å avbestille den nå. Jeg har fått vondt i halsen. Det er nok ikke noe Korona.  Kjæresten har hatt det samme og er frisk igjen. Men bør jeg avbestille ultralydundersøkelsen i dag for å ta hensyn slik ikke folk blir redde for at jeg kan ha korona?  Bør vi isolere oss hjemme med forkjølelser nå? 

Hva mener dere?

Anonymkode: 6e233...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere?

Jeg mener du skal leve som du ellers ville gjort, hvis du ikke har vært i noen av områdene med høy smittespredning eller i kontakt med noen som har vært der.

Det er vel ikke synlig at du har vondt i halsen (host "riktig" hvis du er nødt), så det burde ikke skape hysteri om du drar på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, laban skrev:

Jeg mener du skal leve som du ellers ville gjort, hvis du ikke har vært i noen av områdene med høy smittespredning eller i kontakt med noen som har vært der.

Det er vel ikke synlig at du har vondt i halsen (host "riktig" hvis du er nødt), så det burde ikke skape hysteri om du drar på UL?

Jeg har ikke vært i risikoland / områder. Vet ikke om noen som har eller har hatt det. 

Jeg er mulig litt småhes i halsen men ingen hoste. Er ikke tett i nesen fordu jeg har brukt veldig gode nesedråper som heter Comp et eller anna. Den åpner og hindrer rennende nese. Jeg tror at jeg kommer til å gå for jeg tror dette kun er en vanlig forkjølelse. Og jeg merker kun symptomer fra sår hals. Ingen hoste.  

 

Anonymkode: 6e233...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, kupton skrev:

Du bør dra på ultralyd.

Ok da gjør jeg det. Jeg er ganske sikker på at dette kun er en vanlig forkjølelse. Det virker ikke som noe hard forkjølelse så jeg drar. Er kun stemnen min som er hes. Men det skjer hver gang jeg blir forkjølet. Er alltid stemmen min som blir hes men blir aldri skikkelig tett i nesen (sikkert pga jeg bruker nesedråper) . Ingen feber eller hoste. 

Jeg gjør som dere sier. Jeg drar. 

Anonymkode: 6e233...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...