Gå til innhold

Voldelige fantasier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan kan man bli ren igjen? Rense hjerte sitt for hat og bli hel igjen? 

Jeg har blitt utsatt for en mye ondskap opp gjennom årene og nå er jeg ond selv, men bare i tankene mine. 

Jeg har ekstreme og voldelige fantasier. Noen av de fantasiene er av seksuell innslag. 

Jeg hadde en fin dag i dag, men da jeg skulle legge meg for å sove så dukket de tankene opp igjen. 

Jeg vil ikke skade noen og jeg vet at jeg aldri ville gjort det i virkeligheten, men det at jeg har så slemme tanker gjør noe med meg. 

Det får meg til å føle meg som et dårlig menneske, en som ikke skiller seg ut fra mordere og overgripere. 

Hvordan kan jeg bli fri???

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: c35e2...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man bli ren igjen? Rense hjerte sitt for hat og bli hel igjen? 

Jeg har blitt utsatt for en mye ondskap opp gjennom årene og nå er jeg ond selv, men bare i tankene mine. 

Jeg har ekstreme og voldelige fantasier. Noen av de fantasiene er av seksuell innslag. 

Jeg hadde en fin dag i dag, men da jeg skulle legge meg for å sove så dukket de tankene opp igjen. 

Jeg vil ikke skade noen og jeg vet at jeg aldri ville gjort det i virkeligheten, men det at jeg har så slemme tanker gjør noe med meg. 

Det får meg til å føle meg som et dårlig menneske, en som ikke skiller seg ut fra mordere og overgripere. 

Hvordan kan jeg bli fri???

 

Anonymkode: c35e2...474

skaffer deg hjelp så du slipper slike slitsomme tanker

Anonymkode: b7d55...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ganske normalt å få slemme tanker om man har blitt utsatt for ekstreme vonde ting gjennom lang tid. Det blir på en måte normalen til slutt, litt hjernevasket kan du si.

Anonymkode: 76c05...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man bli ren igjen? Rense hjerte sitt for hat og bli hel igjen? 

Jeg har blitt utsatt for en mye ondskap opp gjennom årene og nå er jeg ond selv, men bare i tankene mine. 

Jeg har ekstreme og voldelige fantasier. Noen av de fantasiene er av seksuell innslag. 

Jeg hadde en fin dag i dag, men da jeg skulle legge meg for å sove så dukket de tankene opp igjen. 

Jeg vil ikke skade noen og jeg vet at jeg aldri ville gjort det i virkeligheten, men det at jeg har så slemme tanker gjør noe med meg. 

Det får meg til å føle meg som et dårlig menneske, en som ikke skiller seg ut fra mordere og overgripere. 

Hvordan kan jeg bli fri???

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: c35e2...474

Vil du ha disse tankene ? Gjør de godt på en måte?. Eller kommer de mer som tvunget på deg?.

Anonymkode: ca40b...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt og har drapstanker rettet mot en som nesten drepte meg, brøt seg inn hos meg, forgrep seg på meg og ellers terroriserte meg. For min del tror jeg det handler om å ta tilbake kontrollen. Jeg aksepterer bare at tankene er noe jeg har. Og jeg skal ta denne personen, men ved å avgi en god og detaljert forklaring i retten. 

Tanker er ikke farlig, men hvis det plager deg veldig bør du sette ord på dette til en behandler og jobbe med hvordan håndtere det. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha disse tankene ? Gjør de godt på en måte?. Eller kommer de mer som tvunget på deg?.

Anonymkode: ca40b...a04

Det var godt å ha de en stund, men nå føler jeg meg fanget i dem om du skjønner? «Rusen» eller kontrollen som den ga meg før har ikke noe positiv effekt på meg lenger. Nå kommer de som tvunget på meg. 

Anonymkode: c35e2...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Glitter skrev:

Jeg har hatt og har drapstanker rettet mot en som nesten drepte meg, brøt seg inn hos meg, forgrep seg på meg og ellers terroriserte meg. For min del tror jeg det handler om å ta tilbake kontrollen. Jeg aksepterer bare at tankene er noe jeg har. Og jeg skal ta denne personen, men ved å avgi en god og detaljert forklaring i retten. 

Tanker er ikke farlig, men hvis det plager deg veldig bør du sette ord på dette til en behandler og jobbe med hvordan håndtere det. 

 Altså de bildene jeg får i hodet mitt  er for ekstreme i forhold til den ugjerningen eller dårlige handlingen folk gjør/ eller har gjort mot meg. Kan jo ta et eks. Jeg hadde fikset meg et nytt abonnement for et par måneder siden og et nytt nr. Skulle få en regning på det, men jeg fikk det aldri. Tlf min ble midlertidig stengt så jeg måtte låne en venn sin tlf for å ringe til de å høre om hva som var galt. Fikk beskjed om at jeg måtte betalte både for tlf regningen og purregebyret før de kunne åpne den igjen.Forklarte de at jeg ikke hadde fått en regning. De sjekket om e-post adressen min var rett og nei de hadde sendt regning til feil e-post adresse. De fikk min nye e-post adresse, men de nektet å slette gebyret. Det ble en dyr regning for å si det sånn. Fikk beskjed om at det var min feil og at jeg burde sjekket opplysningene selv. Da jeg la på så ble det svart igjen. Begynte å fantasere om både knivstikking, voldtekt og tortur. Tok en kniv fra kjøkkenet og begynte å stikke puta og dyna på soverommet mitt. Altså nå føler jeg at det kanskje er på tide at jeg ber om hjelp for det er vel ikke normalt å oppføre seg slik? En annen gang så skjedde det noe lignende og da tok jeg en blyant, lukket øynene og stakk den i lufta mens jeg fantaserte om at jeg stakk vedkommende i øyet. Forstår ikke hvorfor jeg oppfører meg slik, det skremmer meg. Vurderer å prate med noen om det, men er jo livredd for å bli stemplet som psykopat eller noe enda verre. 

Anonymkode: c35e2...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg la på så ble det svart igjen. Begynte å fantasere om både knivstikking, voldtekt og tortur. Tok en kniv fra kjøkkenet og begynte å stikke puta og dyna på soverommet mitt. Altså nå føler jeg at det kanskje er på tide at jeg ber om hjelp for det er vel ikke normalt å oppføre seg slik? En annen gang så skjedde det noe lignende og da tok jeg en blyant, lukket øynene og stakk den i lufta mens jeg fantaserte om at jeg stakk vedkommende i øyet. Forstår ikke hvorfor jeg oppfører meg slik, det skremmer meg. Vurderer å prate med noen om det, men er jo livredd for å bli stemplet som psykopat eller noe enda verre. 

Jeg synes ikke akkurat at slike reaksjoner er helt normale... Tror du bør søke hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Altså de bildene jeg får i hodet mitt  er for ekstreme i forhold til den ugjerningen eller dårlige handlingen folk gjør/ eller har gjort mot meg. Kan jo ta et eks. Jeg hadde fikset meg et nytt abonnement for et par måneder siden og et nytt nr. Skulle få en regning på det, men jeg fikk det aldri. Tlf min ble midlertidig stengt så jeg måtte låne en venn sin tlf for å ringe til de å høre om hva som var galt. Fikk beskjed om at jeg måtte betalte både for tlf regningen og purregebyret før de kunne åpne den igjen.Forklarte de at jeg ikke hadde fått en regning. De sjekket om e-post adressen min var rett og nei de hadde sendt regning til feil e-post adresse. De fikk min nye e-post adresse, men de nektet å slette gebyret. Det ble en dyr regning for å si det sånn. Fikk beskjed om at det var min feil og at jeg burde sjekket opplysningene selv. Da jeg la på så ble det svart igjen. Begynte å fantasere om både knivstikking, voldtekt og tortur. Tok en kniv fra kjøkkenet og begynte å stikke puta og dyna på soverommet mitt. Altså nå føler jeg at det kanskje er på tide at jeg ber om hjelp for det er vel ikke normalt å oppføre seg slik? En annen gang så skjedde det noe lignende og da tok jeg en blyant, lukket øynene og stakk den i lufta mens jeg fantaserte om at jeg stakk vedkommende i øyet. Forstår ikke hvorfor jeg oppfører meg slik, det skremmer meg. Vurderer å prate med noen om det, men er jo livredd for å bli stemplet som psykopat eller noe enda verre. 

Anonymkode: c35e2...474

ingen psykopat hadde vært bekymret for å være psykopat. dette er finnes det hjelp for.

Anonymkode: b7d55...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...