Gå til innhold

takk for svar calestia


Gjest 69 modell og jente

Anbefalte innlegg

Gjest 69 modell og jente

Vil bare si takk for de svarene du har gitt meg.Jeg kommer nok ikke til å oppsøke noen hjelp8 fordi jeg aldri har klart å ta imot, det er lettere å gi.....).

Men takk likevel.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest innleggene dine og de svarene du har fått. Syns både NHD og calestia har gitt deg gode svar. Men det er tydelig ar du ikke vil ha hjelp. Du ønsker å lide for å straffe deg sjøl.

Hvilken hensikt har egentlig det?

Gagner det de to ungene du har?

Gagner det det barnet du ikke har?

Gagner det mannen din?

Gagner det deg sjøl?

En kan ikke gjøre endre fortida. Gjort er gjort og spist er spist. Så må en komme seg videre, og bruke erfaringene sine til noe positivt.

Har du tenkt på at det går an å adoptere et barn nr. 3? Det er mange barn i verden som sårt trenger foreldre.

Ønsker deg alt godt!

Ønsker også barna dine alt godt. De har fortjent en glad mamma som lever i nuet, ikke ei mamma som er trist fordi hun hegner om tanken på noe hun ikke kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Ønsker deg alt vel uansett hva du velger.

Kan hende du ombestemmer deg en dag..?

håper det, for jeg synes det er på tide at du kommer deg videre.

Det er alltid tøft å søke hjelp, særlig dersom man bebreider seg selv. Bare det at man har så mye igjen for det.. en vakker dag.. ( hehe... håper det da, men det veit jeg i grunn ikke noe om ennå..)

du får skrive igjen om det er noe.

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...