Jeg er så REDD😥
-
Vi foreslår også
Siste tråder i samme kategori
-
Er det vanlig å kjenne på litt fremgang i terapien for så å bli slengt 20 skritt tilbake
AnonymBruker,
- 0 svar
- 10 visninger
-
Kan man gjøre seg selv frisk fra depresjon ved (å nesten) kun utelukkende gi til andre
AnonymBruker,
- 0 svar
- 6 visninger
-
Hver gang jeg sitter på venterommet på DPS ser jeg en glad pasient løpe mot behandleren
1 2AnonymBruker,
- 22 svar
- 219 visninger
-
- 4 svar
- 32 visninger
-
- 5 svar
- 76 visninger
-




Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.