Gå til innhold

Gruer meg


RamonaK

Anbefalte innlegg

Jeg gruer meg, i morgen skal jeg starte på antidepressiva. Sist gang utløste det en ganske heftig manisk episode. Veldig bekymret for at det skal skje igjen. Får allerede  litium og zyprexa, så da er det vel mindre sjanse for at jeg blir manisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg gruer meg, i morgen skal jeg starte på antidepressiva. Sist gang utløste det en ganske heftig manisk episode. Veldig bekymret for at det skal skje igjen. Får allerede  litium og zyprexa, så da er det vel mindre sjanse for at jeg blir manisk? 

Er du fortsatt innlagt? I så fall kommer de til å følge godt med på hvordan du reagerer, så hvis du ser ut til å stige for fort med antidepressiva, så vil de gjøre noe med medisinene. 

Håper det går bedre med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Er du fortsatt innlagt? I så fall kommer de til å følge godt med på hvordan du reagerer, så hvis du ser ut til å stige for fort med antidepressiva, så vil de gjøre noe med medisinene. 

Håper det går bedre med deg:-)

Ja er det. Var innlagt sist også, og da raste jeg rundt i en uke før noe skjedde. Blir så flau over meg selv når manien er over. Satser på at de følger bedre med denne gangen :) takk går mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
16 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg gruer meg, i morgen skal jeg starte på antidepressiva. Sist gang utløste det en ganske heftig manisk episode. Veldig bekymret for at det skal skje igjen. Får allerede  litium og zyprexa, så da er det vel mindre sjanse for at jeg blir manisk? 

Tror det er mindre sjanse for å bli manisk da ja. 

Håper også det går bedre med deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tror det er mindre sjanse for å bli manisk da ja. 

Håper også det går bedre med deg ❤️ 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...