Gå til innhold

Bør vi være bekymret for korona?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er forskjellen?

Anonymkode: 397bb...f7c

Aksept er å godta att folk tror at Muhammed var guds viktigste profet. Å respektere det er å snakke pent om han selv om man ikke tror på han.

 

Det er forskjellen på aksept og respekt. Jeg for eksempel bryr meg ikke om att folk er muslimer eller kristne, men att jeg skal gå rundt å synes det er noe flotte greier er noe annet. Jeg forbeholder meg retten til å synes troen din er dustete.

Anonymkode: ae80a...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bekymret. I dag morges lå jeg og gråt lenge for jeg var livredd og klarte ikke å roe meg. Jeg er livredd for å bli syk. Nå fryser jeg og har vondt i hodet og er utslitt og trøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Trine skrev:

Og nå trykket jeg send før jeg var ferdig, fordi jeg ikke klarte tenke at jeg kanskje ikke var ferdig. Ingenting jeg kunne styrt der, impulser er og blir impulser. Det er ikke synd på de som ble frarøvet livet.

5 timer siden, Trine skrev:

De merker jo ingenting til det uansett. Det er de etterlatte det er synd på, ingen andre. Hva er det som er så skammelig med det?

Faen så du alltid skal kverulere på alt. I alle diskusjoner er du sykelig opptatt av siste ord. Lykke til. Det trengs.

Anonymkode: 722c4...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært bekymret siden Januar og fulgt utviklingen nøye siden da. Men er rolig og sover godt. De siste dagene ble det plutselig alvor her også. Den som ikke er bekymret nå og tar sine forholdsregler, er dum. 

Anonymkode: d5dea...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faen så du alltid skal kverulere på alt. I alle diskusjoner er du sykelig opptatt av siste ord. Lykke til. Det trengs.

Anonymkode: 722c4...a17

Faen som du alltid skal komme med idiotiske påstander. Jeg skal ikke alltid kverrulere i alle diskusjoner, men når man kommer med sånt oppgulp som du gjør, må man nesten tåle å få høre det. Det gjør du tydeligvis ikke. Jeg er ikke sykelig opptatt av å ha siste ordet, men jeg korrigerer folk som kommer med tullete påstander. Og at du alltid ender opp med å ikke vite hva du skal svare, er da virkelig ikke min skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Trine skrev:

Faen som du alltid skal komme med idiotiske påstander. Jeg skal ikke alltid kverrulere i alle diskusjoner, men når man kommer med sånt oppgulp som du gjør, må man nesten tåle å få høre det. Det gjør du tydeligvis ikke. Jeg er ikke sykelig opptatt av å ha siste ordet, men jeg korrigerer folk som kommer med tullete påstander. Og at du alltid ender opp med å ikke vite hva du skal svare, er da virkelig ikke min skyld.

Takk for at du bekrefter hva jeg skrev. Nå har du vunnet diskusjonen og er sikkert stolt.

Anonymkode: 722c4...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
11 timer siden, tiny88 skrev:

Glad vi har en hytte langt oppi skogen bort fra byen. Fiskevann og masse mat. 

Det er ikke mange som har den muligheten dessverre, selv om de skulle ha en hytte langt oppi skogen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du bekrefter hva jeg skrev. Nå har du vunnet diskusjonen og er sikkert stolt.

Anonymkode: 722c4...a17

Hun har ikke vunnet selv om du ikke gidder å diskutere mer;)

Anonymkode: 397bb...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 8.3.2020 den 19.03, kupton skrev:

Ja, i noen grad. Når våre myndigheter er bekymret, så er ikke det uten grunn.

For sitt eget liv er det først og fremst de svært gamle og/eller alvorlig syke som må være bekymret.  Vi andre kan være bekymret for at mange samfunnsfunksjoner kan stoppe opp dersom mange nok blir syke. Vi ser allerede at sykehusavdelinger stenger i en tid hvor behovet for sykehustjenester øker.

Hva med de som har bulimi/ anoreksi er de også i risikogruppe? Jeg har en venn jeg er litt bekymret for. 

Anonymkode: 33727...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...