Gå til innhold

Lamictal + Cipralex


Trekkspill

Anbefalte innlegg

Begynte på Cipralex i dag, i tillegg til Lamictal. Leser mye om både vektøkning og vektnedgang som bivirkninger andre har erfart/erfarer av Cipralex. Dette er sikkert en gjenganger her inne, men jeg får alltid feilmelding når jeg søker i søkefeltet..😑

Noen erfaringer her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Trekkspill skrev:

Begynte på Cipralex i dag, i tillegg til Lamictal. Leser mye om både vektøkning og vektnedgang som bivirkninger andre har erfart/erfarer av Cipralex. Dette er sikkert en gjenganger her inne, men jeg får alltid feilmelding når jeg søker i søkefeltet..😑

Noen erfaringer her inne?

Har selv forsøkt cipralex uten at jeg gikk opp i vekt, men det er nok individuelt. Men har lagt på meg av andre medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, aa-k-j skrev:

Har selv forsøkt cipralex uten at jeg gikk opp i vekt, men det er nok individuelt. Men har lagt på meg av andre medisiner.

Takk for svar! Ja, det er sikkert individuelt, men godt å høre likevel😊 Har tatt av ca. 7 kg på et halvt år, vil ikke ha de tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trekkspill skrev:

Takk for svar! Ja, det er sikkert individuelt, men godt å høre likevel😊 Har tatt av ca. 7 kg på et halvt år, vil ikke ha de tilbake...

Hold på de gode vanene, så kommer du langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...