AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 har gåt på zyprexa i tre uke nå og sover veldig mye. fikk beskjed om at det kom til å gå over etter første uken ved oppstart men det skjer jo ikke. regnet med at jeg skulle føle meg mer skarp når jeg sitter bak rattet men det skjer ikke. det er vansklig å kjøre når man føler mna holder på å sovne hele tiden men det hnar jo gått bra så det kan jo bare være et tenk problem. flere som kjører på zyprexa her. Anonymkode: cb1e8...217 0 Siter
Janus30 Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: har gåt på zyprexa i tre uke nå og sover veldig mye. fikk beskjed om at det kom til å gå over etter første uken ved oppstart men det skjer jo ikke. regnet med at jeg skulle føle meg mer skarp når jeg sitter bak rattet men det skjer ikke. det er vansklig å kjøre når man føler mna holder på å sovne hele tiden men det hnar jo gått bra så det kan jo bare være et tenk problem. flere som kjører på zyprexa her. Anonymkode: cb1e8...217 Hvis man holder på å sovne hele tiden, bør man åpenbart la bilen stå. Uavhengig av om man bruker medisiner eller ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 Jeg hadde det problemet på seroquel. Det ga seg etter noen uker. I mellomtiden bør du la bilen stå. Anonymkode: 2f693...ca2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 2 timer siden, Janus30 skrev: Hvis man holder på å sovne hele tiden, bør man åpenbart la bilen stå. Uavhengig av om man bruker medisiner eller ikke. ja men npr man er så trøt at man tenker det går fint seg så er det vansklig 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det problemet på seroquel. Det ga seg etter noen uker. I mellomtiden bør du la bilen stå. Anonymkode: 2f693...ca2 jeg prøver å la bilen stå og håper det går bra når jeg kjører likevel Anonymkode: cb1e8...217 0 Siter
Janus30 Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja men npr man er så trøt at man tenker det går fint seg så er det vansklig jeg prøver å la bilen stå og håper det går bra når jeg kjører likevel Anonymkode: cb1e8...217 Dette er svært uansvarlig og fryktelig egoistisk. 3 Siter
Eva Sofie Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 På 10.3.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev: ja men npr man er så trøt at man tenker det går fint seg så er det vansklig jeg prøver å la bilen stå og håper det går bra når jeg kjører likevel Anonymkode: cb1e8...217 Dette står i Felleskatalogen ang. bilkjøring på Zyprexa: "Bilkjøring og bruk av maskiner: Forsiktighet bør utvises ved bilkjøring og betjening av farlige maskiner, inntil reaksjonen på preparatet er kjent." Dvs. at du skal la den stå inntil du kjenner reaksjonen på medisinen og føler deg opplagt nok til å kjøre, slik jeg leser det. Det er ikke bare deg selv som kan rammes om det skjer en ulykke, men også voksne og barn og i verste fall dødsfall. Om det da regnes som uaktsomt drap skal ikke jeg uttale meg om, men jeg har selv mine meninger om det Man står selv ansvarlig for sine handlinger og valg man gjør i trafikken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 8 timer siden, Eva Sofie skrev: Dette står i Felleskatalogen ang. bilkjøring på Zyprexa: "Bilkjøring og bruk av maskiner: Forsiktighet bør utvises ved bilkjøring og betjening av farlige maskiner, inntil reaksjonen på preparatet er kjent." Dvs. at du skal la den stå inntil du kjenner reaksjonen på medisinen og føler deg opplagt nok til å kjøre, slik jeg leser det. Det er ikke bare deg selv som kan rammes om det skjer en ulykke, men også voksne og barn og i verste fall dødsfall. Om det da regnes som uaktsomt drap skal ikke jeg uttale meg om, men jeg har selv mine meninger om det Man står selv ansvarlig for sine handlinger og valg man gjør i trafikken. jeg klarer ikke bry meg særig mye når jeg er så trøtt. skulle ting gå så galt får jeg muligheten til å forsone meg og da blir ting greit igjen. Anonymkode: cb1e8...217 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg klarer ikke bry meg særig mye når jeg er så trøtt. skulle ting gå så galt får jeg muligheten til å forsone meg og da blir ting greit igjen. Anonymkode: cb1e8...217 Høres ut som du ikke er ansvarlig nok til å ha førerkort. Anonymkode: 2f693...ca2 2 Siter
Eva Sofie Skrevet 14. mars 2020 Skrevet 14. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg klarer ikke bry meg særig mye når jeg er så trøtt. skulle ting gå så galt får jeg muligheten til å forsone meg og da blir ting greit igjen. Anonymkode: cb1e8...217 Håper at noen i dine omgivelser er modige nok til å sende en bekymringsmelding til legen din som kan legeundersøke deg og vurdere om du er i stand til å ha førerkort når du går på Zyprexa. Om noen gjør det, burde du være takknemlig fremfor å bli sint på vedkommende. Det er i så fall gjort av omtanke og i beste mening. 0 Siter
Janus30 Skrevet 14. mars 2020 Skrevet 14. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg klarer ikke bry meg særig mye når jeg er så trøtt. skulle ting gå så galt får jeg muligheten til å forsone meg og da blir ting greit igjen. Anonymkode: cb1e8...217 Du burde ikke ha førerkort i det hele tatt, hverken med eller uten medisiner. 1 Siter
Fionys Skrevet 14. mars 2020 Skrevet 14. mars 2020 Jeg mener man ganske dum når man kjører når man hele tiden holder på å sovne. Hvis du er så trøtt at du ikke klarer å tenke så bør du rett og slett bare holde deg innendørs når du er til fare for deg selv og andre. 1 Siter
Janus30 Skrevet 14. mars 2020 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, Fionys skrev: Jeg mener man ganske dum når man kjører når man hele tiden holder på å sovne. Hvis du er så trøtt at du ikke klarer å tenke så bør du rett og slett bare holde deg innendørs når du er til fare for deg selv og andre. Man er ikke bare dum. Man er en hensynsløs egoist som ikke bryr seg en døyt om andre menneskers liv og helse. 3 Siter
Fionys Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 32 minutter siden, Marye skrev: Men MEG tar de lappen fra! SUKK Det er jo en grunn til det. De gjør det ikke bare for moro skyld. 0 Siter
Marye Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 9 minutter siden, Fionys skrev: Det er jo en grunn til det. De gjør det ikke bare for moro skyld. Pga ridige regler, men se alle idiotene i trafikken som ingen tar fra de!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 kjørte litt ut i grøfta i gård, men kom meg på veien igjen og bilen er fin. har ikke bitt noe mer våken etter litt over 5 uker på zyprexa nå. kaffe gjelper ikke i noe er for trøtt. jeg skjønner ikke hvordan folk klarer bil på zyprexa. Anonymkode: cb1e8...217 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: kjørte litt ut i grøfta i gård, men kom meg på veien igjen og bilen er fin. har ikke bitt noe mer våken etter litt over 5 uker på zyprexa nå. kaffe gjelper ikke i noe er for trøtt. jeg skjønner ikke hvordan folk klarer bil på zyprexa. Anonymkode: cb1e8...217 Nei, du klarer tydeligvis ikke å kjøre bil, SÅ HVORFOR I HELVETE GJØR DU DET??????????? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 17 minutter siden, Worrisome Plenty skrev: Nei, du klarer tydeligvis ikke å kjøre bil, SÅ HVORFOR I HELVETE GJØR DU DET??????????? det er kjekt og praksis når jeg må dra steder. har flere års kjøre erfaring fra før og følrer meg trygg på megselv. Anonymkode: cb1e8...217 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.