AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 Er ikke religionene annet enn tvangstanker satt i system, for å unngå fare og høste belønning? Er religion bare den høyeste form for angst forkledd som fromhet? Anonymkode: 39c3b...81a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke religionene annet enn tvangstanker satt i system, for å unngå fare og høste belønning? Er religion bare den høyeste form for angst forkledd som fromhet? Anonymkode: 39c3b...81a Kan ikke gi deg et klokt svar på dette, dessverre. Noen av de religiøse jeg kjenner til er RUSA på religion. Massesugesjon? Anonymkode: 8a498...562 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke religionene annet enn tvangstanker satt i system, for å unngå fare og høste belønning? Er religion bare den høyeste form for angst forkledd som fromhet? Anonymkode: 39c3b...81a Svar på begge spørsmål: Nei. Anonymkode: c1f85...2f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 Ville ikke kalt det tvangstanker. Å tro er naturlig. Det har skapt samfunn, formet de. Som regel til det verre, men det er nå det sosiale limet for mange. Selv tror jeg bare på fanden. Jesus skuffet meg dypt, jeg likern ikke. Selvfølgelig var han ikke guds sønn. Men det att han hevdet å være det har fucka mange sitt åndsliv. Anonymkode: cb2bc...8e9 0 Siter
Fionys Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 Religion er greit så lenge det ikke blir fanatisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.