Gå til innhold

Redd for ikke å få hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det skal jeg gjøre,vet ikke helt hva jeg skal si. Er litt satt ut av hele sistuasjonen, ber hver kveld om healing fra pleiadene, englene mine og hjelperene mine. Håper de redder meg. 

Husk at du også har dåll, vi er et lite samfunn her inne. Hverdagen er blitt uforutsigbar og urolig for oss alle, men vi skal sannelig komme oss gjennom denne situasjonen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om ikke du er i risikosonen så er det vel bedre at du ber for de som faktisk kan bli veldig syke av dette.

Anonymkode: 59846...30d

Jo jeg ber for dem også såklart, det er en selvfølge hver kveld ❤️ 

Bare føler meg dårlig i lungene, men er jeg det eller er det noe jeg innbiller meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Husk at du også har dåll, vi er et lite samfunn her inne. Hverdagen er blitt uforutsigbar og urolig for oss alle, men vi skal sannelig komme oss gjennom denne situasjonen også.

Ja håper vi kommer oss gjennom det alle sammen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...