Gå til innhold

Hvilke tiltak bør regjeringen sette / koronnavirus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mener at de burde stoppe all flytrafikk for en periode og sette enkelte deler av samfunnet i karantene slik som de gjør i Italia. 

Anonymkode: 47473...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at de burde stoppe all flytrafikk for en periode og sette enkelte deler av samfunnet i karantene slik som de gjør i Italia. 

Anonymkode: 47473...8fa

Joa, men hva skal en gjøre etter det, med mindre hele verden gjør det samtidig, vil en jo bare få viruset igjenn når en åpner opp igjenn etter nedstengningen (med mindre det er slik at høyere temperatur vil stanse utbruddet av seg selv?)

Anonymkode: 95d76...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mest opptatt av tydelige tiltak uansett hva det gjelder.  I dag ringte jeg terapeuten min om jeg burde avbestille en time fordi jeg er lett forkjølet. Det måtte jeg bestemme selv sa kontordamen. De hadde ingen tanker rundt det. Min mann var også litt småsyk og ringte jobben om han burde være hjemme. Nei det visste de ikke , det måtte han avgjøre selv. Det burde vært klare regler og klare svar etter min mening. 

Anonymkode: 0e0d0...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Akkurat nå tenker jeg vi bør stenge alle skoler. Kina har vunnet kampen mot korona og er på full fart vei tilbake til normalen. Det er altså fullt mulig å vinne over viruset. Det krever at vi tar en dugnad nå for å unngå større problemet senere.

Enda med over 600 smittede har Norge oversikt over smitteveien til de aller fleste. Vi har fortsatt et veldig bra utgangspunkt sammenlignet med hva Wuhan hadde. Vi har også en lojal, lovlydig og autoritetstro befolkning.

Det eneste som kreves er at man får klar beskjed (= direkte ordre) så vil folk rette seg etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal til tannlegen neste måned. Vurderer å ikke gå... men dette viruset kommer nok til å være i mange år så vet ikke. 

Anonymkode: 47473...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...