Gå til innhold

Kommer du til å ta hensyn til de svake i tiden som kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes det er viktig å tenke på de svake i denne situasjonen. Jeg er nøye med antibac og å ikke gå for nær folk. Vil ikke risikere at svake får det. 

Anonymkode: bb4a1...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

«De svake» er et forferdelig utrykk. 

Anonymkode: 94a84...8cb

Jeg bruker det pga betegnelsen i media. Mener de som er svake på områder som gjør at de mulig ikke takler den typen virus. Ikke svak i negativ forstand. Men noen har astma, eller annet som gjør de svakere når det gjelder viruset. 

Anonymkode: bb4a1...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er viktig å tenke på de svake i denne situasjonen. Jeg er nøye med antibac og å ikke gå for nær folk. Vil ikke risikere at svake får det. 

Anonymkode: bb4a1...0de

Jeg synes det er rart om man ikke har tatt hensyn til mennesker med nedsatt allmenntilstand før i dag.

Anonymkode: d43de...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er viktig å tenke på de svake i denne situasjonen. Jeg er nøye med antibac og å ikke gå for nær folk. Vil ikke risikere at svake får det. 

Anonymkode: bb4a1...0de

Selvfølgelig. Du trenger ikke å finne opp kruttet på nytt. Det du nevner har vært sak i media i lang tid.

Anonymkode: 733a1...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er viktig å tenke på de svake i denne situasjonen. Jeg er nøye med antibac og å ikke gå for nær folk. Vil ikke risikere at svake får det. 

Anonymkode: bb4a1...0de

Jeg er opptatt av at det er noen det viktigere at ikke blir smittet enn andre. Tar flere forholdsregler når jeg er sammen med eldre familiemedlemmer enn når jeg treffer en yngre kollega. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg har to alvorlig syke i nærmeste familie, har vært utsatt for smitte på jobb og har derfor gått i selvpålagt karantene så jeg kan bistå dem i etterkant. Akkurat nå får jeg ikke besøke dem. Er nok derfor mer enn gjennomsnittlig opptatt av at alle yter sitt - så smittetettheten ikke blir for høy og helsevesenet har kapasitet til å ta seg av både alvorlig coronasyke og andre med kritiske tilstander. 

(Men jeg er i den heldige situasjonen at jeg kan utføre åtti prosent av mine jobboppgaver fra hjemmekontor.) 

Endret av adhoc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...