Gå til innhold

Stenging av flyplasser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor stor sjans er det for at flyplassene stenges de neste dager? Skal reise til Trondheim fra Bodø og retur til Bodø på søndag. 

Jeg mener dette går fint. Min mor er hysterisk for at jeg skal bli strandet.

Anonymkode: 08a81...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Jeg tror sjansen for at innenlandsflyginger stanser innen den tid er liten, men selv ville jeg unngått flyreiser nå pga. smitterisiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Drømmeautomat skrev:

Jeg tror sjansen for at innenlandsflyginger stanser innen den tid er liten, men selv ville jeg unngått flyreiser nå pga. smitterisiko.

Det kan være, men turen er betalt og jeg trenger på alle måter å komme meg vekk litt. Er ikke redd for smitte, men skal gjøre det jeg kan for å unngå å spre noe videre. 

Anonymkode: 08a81...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være, men turen er betalt og jeg trenger på alle måter å komme meg vekk litt. Er ikke redd for smitte, men skal gjøre det jeg kan for å unngå å spre noe videre. 

Anonymkode: 08a81...a3b

Når rådene er at vi bør holde oss innendørs er flyreiser innenlands (og utenlands) noe jeg hadde unngått i disse dager. Bruk skogen i stedet 🙂 

Anonymkode: abdef...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor sjans er det for at flyplassene stenges de neste dager? Skal reise til Trondheim fra Bodø og retur til Bodø på søndag. 

Jeg mener dette går fint. Min mor er hysterisk for at jeg skal bli strandet.

Anonymkode: 08a81...a3b

Flyplassene stenges nok ikke, men dersom du blir syk i Bodø så kan du nektes å fly tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal fly fra Bergen til Oslo i morgen og tilbake med tog om noen dager.  Arbeidsstedet mitt er stengt og jeg kan oppholde meg hvor som helst med pc'n min.  Teater på lørdag og venninnetreff på søndag er avlyst, men jeg skal treffe familie på lørdag.

Nå ringer min datter som jeg hadde tenkt å bo hos og sier at hun blir muligens beordret i karantene i morgen.  Jeg må se det an i morgen og jeg kan muligens bo et annet sted, men alt er snudd opp og ned og jeg vet ikke hva jeg vil eller skal.

Litt utblåsning bare i disse tider.

Anonymkode: b8fca...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal fly fra Bergen til Oslo i morgen og tilbake med tog om noen dager.  Arbeidsstedet mitt er stengt og jeg kan oppholde meg hvor som helst med pc'n min.  Teater på lørdag og venninnetreff på søndag er avlyst, men jeg skal treffe familie på lørdag.

Nå ringer min datter som jeg hadde tenkt å bo hos og sier at hun blir muligens beordret i karantene i morgen.  Jeg må se det an i morgen og jeg kan muligens bo et annet sted, men alt er snudd opp og ned og jeg vet ikke hva jeg vil eller skal.

Litt utblåsning bare i disse tider.

Anonymkode: b8fca...64f

Med mindre det er bortimot livsviktig med denne turen så foreslår jeg at du blir hjemme. Ingen vits å reise med fly og tog, i verste fall kommer du deg ikke tilbake heller. Jeg vurderte å ta buss i dag pga været, men plutselig innstilles alt, så jeg tok bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Med mindre det er bortimot livsviktig med denne turen så foreslår jeg at du blir hjemme. Ingen vits å reise med fly og tog, i verste fall kommer du deg ikke tilbake heller. Jeg vurderte å ta buss i dag pga været, men plutselig innstilles alt, så jeg tok bilen.

Jeg bestemte meg i går å bli hjemme.  Alt er avlyst uansett og jeg trenger å jobbe mye hjemmefra og ha hodet kaldt.  Situasjonen er så kaotisk at hodet må ha tid til å sortere og resonnere.

Anonymkode: b8fca...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...