Gå til innhold

Dagsenteret er stengt.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Da får jeg ikke besøk neste uke,og fact stenger vel også da? Får jo ikke tatt xeplion jeg da neste gang, og hva med p.sprøyten på legesenteret? Får vel ikke tatt den heller da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
11 minutter siden, kupton skrev:

Det blir helt sikkert ordnet med sprøytene. Det kan du ta helt med ro. Sannsynligvis kommer de hjem til deg.

Ok. Uff liker ikke dette, tror jeg må øke neste gang for jeg har mer angst og konspirasjonsteorier i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei vet ikke jeg, men det er ihvertfall bra jeg får sprøytene da. Alt stenger jo nå, men ikke fact foeløpig...han ringte meg og sa det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandler sendte meg mld i morges om at sykehuset stenger for alle polikliniske konsultasjoner. Så da går dagtilbudet mitt også ut. Har tilbud der vanligvis 4 dager i uka, mens nå blir det null :( Vanskelig det der, men jeg skal holde ut. Du skal nok også klare deg gjennom dette Stjernestøv, vi må holde oss sterke nå. Du er ikke alene, husk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Uff liker ikke dette, tror jeg må øke neste gang for jeg har mer angst og konspirasjonsteorier i hodet. 

Kan det være muligheter for å få en ekstra dose før neste ordinære depot, ettersom du kun tok 50 mg. sist? Det er nok klokt å sikre seg den stabiliteten man kan i disse tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Mari- skrev:

Kan det være muligheter for å få en ekstra dose før neste ordinære depot, ettersom du kun tok 50 mg. sist? Det er nok klokt å sikre seg den stabiliteten man kan i disse tider. 

Ja det har du rett i,kan ikke bli psykisk syk nå...påkjenningene er store som de er. Skal høre neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det har du rett i,kan ikke bli psykisk syk nå...påkjenningene er store som de er. Skal høre neste uke. 

Frem med de gode tvseriene dine stjernestøv, slikt kan være godt å ha i bakhånd i disse dager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Frem med de gode tvseriene dine stjernestøv, slikt kan være godt å ha i bakhånd i disse dager 

Ja det har du rett i,nå er det viktig å ha noe å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det har du rett i,nå er det viktig å ha noe å se på. 

Blir mye tv-titting på meg også siden jeg er astmatiker og da i en av risikogruppene. Ble utskrevet før tiden fra DPS for avdelingen jeg bruker skulle midlertidig legges ned og jeg unngår besøk både til andre og hos meg selv. Må bare prøve å gjøre det beste ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, aa-k-j skrev:

Blir mye tv-titting på meg også siden jeg er astmatiker og da i en av risikogruppene. Ble utskrevet før tiden fra DPS for avdelingen jeg bruker skulle midlertidig legges ned og jeg unngår besøk både til andre og hos meg selv. Må bare prøve å gjøre det beste ut av det. 

Ja en må gjøre det beste ut av det. 

Går det bedre med deg nå?

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja en må gjøre det beste ut av det. 

Går det bedre med deg nå?

Ja fikk to gode samtaler som hjalp ganske mye. Fikk snakke om det jeg slet med og hvorfor. Er ikke ofte jeg får det og jeg takket han som var kontakten min for at jeg fikk si det jeg hadde behov for å si 😊 nå har ting løsnet litt så jeg skal ha samtale med min nye fastlegen ved neste time 😊 hadde gått endel lenger tid uten de samtalene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, aa-k-j skrev:

Ja fikk to gode samtaler som hjalp ganske mye. Fikk snakke om det jeg slet med og hvorfor. Er ikke ofte jeg får det og jeg takket han som var kontakten min for at jeg fikk si det jeg hadde behov for å si 😊 nå har ting løsnet litt så jeg skal ha samtale med min nye fastlegen ved neste time 😊 hadde gått endel lenger tid uten de samtalene 😊

Det høres bra ut :) Godt å få prate om ting når en ikke har det så greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...