AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 Har jeg rett i å se den sakkyndige vurderingen? Eller er det kun min advokat som har lov? Anonymkode: 54cf7...e48 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 Hvorfor har du lyst til å vite hva som står i den? Om du var strafferettslig tilregnelig eller utilregnelig, og hvilke diagnoser de trodde du hadde vil du jo uansett få høre i rettssalen. Anonymkode: 47cc9...d35 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du lyst til å vite hva som står i den? Om du var strafferettslig tilregnelig eller utilregnelig, og hvilke diagnoser de trodde du hadde vil du jo uansett få høre i rettssalen. Anonymkode: 47cc9...d35 Dette utsagnet skjønner jeg ikke. Det dreier seg om fremtiden til vedkommende. Klart vedkommende vil være ivrig etter å få lest dette så fort som mulig. Selv om det er lett å ikke ha sympati dersom vedkommende har gjort noe kriminellt. Anonymkode: ef588...358 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette utsagnet skjønner jeg ikke. Det dreier seg om fremtiden til vedkommende. Klart vedkommende vil være ivrig etter å få lest dette så fort som mulig. Selv om det er lett å ikke ha sympati dersom vedkommende har gjort noe kriminellt. Anonymkode: ef588...358 Utsagn? Anonymkode: 47cc9...d35 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du lyst til å vite hva som står i den? Om du var strafferettslig tilregnelig eller utilregnelig, og hvilke diagnoser de trodde du hadde vil du jo uansett få høre i rettssalen. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utsagn? Anonymkode: 47cc9...d35 Anonymkode: ef588...358 0 Siter
kupton Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 Jeg antar at det er slik som i andre saker: Advokaten din kan la deg lese den eller lese den opp for deg. Du får ikke en egen kopi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.