Gå til innhold

er det trygt å gå i butikk uten å bli smitta av covid19?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Nei, den tanken hadde ikke falt meg inn engang, det kan du nok trygt bare glemme. :) 

ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

de hadde sperra av smågodtet med pressenning på europris. så det ble ikke smågodt på meg, men jeg kjøpte meg en liten maisxhips som smaker bacon og litt lakris fra rema 100 istedet, og spritet hendene etterpå.

 

jeg fant en 100lapp ved utgangen. kan det være at en person men coronasmitte la den der med vilje, for at jede som fant den skulle få smitte? 

Nei tror ikke noen la lappen igjen for å smitte. 

Mange av mine kunder er veldig redd viruset. De prater med oss ansatte om så forferdelig ubehagelig dette er. Vi har sluttet med salatbar pga viruset og panteautomaten er dekket til.  

De yngste ansatte i min butikk synes det er fryktelig ubehagelig å jobbe under disse omstendighetene. Jeg synes det også. Det som er merkelig er at de som er nær risikogruppen av ansatte sier at de synes dette ikke er så skummelt. Men de tar å følger hygene reglene heldigvis. 

Mange eldre folk / som er kundene våre er redde og har på seg hansker / maske mens de handler. Unge folk tar også på seg hansker og noen har laget egen handlekurv som de har med seg. 

Anonymkode: e89e6...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...