Gå til innhold

Flyktingene


Gjest Fastnick

Anbefalte innlegg

Gjest Fastnick

Noen som vet hvordan det står til i flyktningeleirene?

Må jo være en plass hvor smitten virkelig ber om seg, folk blir alvorlig syke, og mange folk som dør. Hvorfor virker det som at ingen tenker på dem? Dårlige sanitærforhold, mennesker som lever veldig tett på hverandre, dårlig med helsekontroller, fanget inne, huff... Jeg blir dårlig bare av tanken på hvordan de må ha det 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 time siden, Fastnick skrev:

Noen som vet hvordan det står til i flyktningeleirene?

Må jo være en plass hvor smitten virkelig ber om seg, folk blir alvorlig syke, og mange folk som dør. Hvorfor virker det som at ingen tenker på dem? Dårlige sanitærforhold, mennesker som lever veldig tett på hverandre, dårlig med helsekontroller, fanget inne, huff... Jeg blir dårlig bare av tanken på hvordan de må ha det 😢

Har tenkt på dem jeg også,har ikke hørt noe om hvordan det går der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
På 14.3.2020 den 15.39, stjernestøv skrev:

Har tenkt på dem jeg også,har ikke hørt noe om hvordan det går der. 

Det er ikke mye info om det når jeg googler. Men fant noe fra Leger uten grenser som ble publisert for noen få dager siden. Der står det at det ikke har brutt ut noen tilfeller av Covid-19 (såvidt de vet), men at de er redde for at så skal skje. På toppen av all annen nød og elendighet vil det bli en ekstrem byrde. Jeg synes at disse leirene bør evakueres så snart virusutbruddet i Europa er over. Eropeiske land bør finne en løsning for dem, for det går ikke an å leve under så forferdelige forhold som disse gjør.  

https://legerutengrenser.no/land/hellas

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
19 timer siden, Fastnick skrev:

Det er ikke mye info om det når jeg googler. Men fant noe fra Leger uten grenser som ble publisert for noen få dager siden. Der står det at det ikke har brutt ut noen tilfeller av Covid-19 (såvidt de vet), men at de er redde for at så skal skje. På toppen av all annen nød og elendighet vil det bli en ekstrem byrde. Jeg synes at disse leirene bør evakueres så snart virusutbruddet i Europa er over. Eropeiske land bør finne en løsning for dem, for det går ikke an å leve under så forferdelige forhold som disse gjør.  

https://legerutengrenser.no/land/hellas

Den aller verste effekten av Covid-19 for deres del er kanskje at alle grenser stenges og at europeiske land har nok med seg selv. Leger uten grenser gjør en veldig viktig og bra jobb. Det er en av organisasjonene jeg ser opp til og støtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...