Gå til innhold

Zoloft


Ninkenpoo

Anbefalte innlegg

Hei. Har startet med 50mg zoloft å kjenner allerede bedre virkning. Men har fått store problemer med søvnen. Sover bare 30min osv. Har prøvd det meste for å sove nå. Nå prøver eg hemevorin, men våkner fortsatt opp igjen. Noen som har noen gode råd? Hjelpe det å ta tabletten på kvelden? Blir gal av å sitte våken hele natten, men vil gi denne medesinen en tjangs siden eg har stor tro på den. Er dette med søvn problem noe som går over? Finnes det noe som slår meg ut om natten? Trenger søvn for å fungere på dagtid som familiemann. Håper på noen hjelpsomme svar å råd😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det blir absolutt ikke bedre av å ta den om kvelden. Den har en viss "aktiverende" virkning. Har du problemer med å få sove på den ta den om morgenen.

 

Jeg har erfaring gikk på den i 17 år. Det var en dose på 150mg. Hjalp meg lite i grunn. Jeg fikk den for tvangstanker, som viste seg å være schizofreni, så egentlig var det ikke rett medisin for meg. Så jeg merket lite da jeg sluttet for ett halvt år siden.

 

Den er fin mot angst/OCD/depresjon.

 

Jeg opplevde av bivirkninger: Løs mage (ga seg etter noen måneder), nedsatt sex lyst (ga seg etter ca 10 år), jeg sov litt dårligere i begynnelsen, men det ga seg etter noen uker. Jeg ble også flatere emosjonelt. DVS følte mindre høyder og nedturer.

Anonymkode: cfdea...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...